Gå til innhold

Pricedrop på GF6800 Ultra?

user1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når GF6800 Ultra kortene blir billigere? Prisene i dag koster jo skjorta + litt til. Å betale ~5000kr for et skjermkort er galskap spørr du meg, men har man pengene så.. hehe :)

Det skal være noe gaming convension eller noe sånt i tyskland i slutten av august, en kompis sa at det kunne hende at det ble pricedrop etter denne messa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok en stund til det blir veldig prisfall på disse kortene. Hvertfall ikke i slutten av august tror jeg...

Skrevet

stemmer..

Sparkle GeForce 6800 Ultra 256MB koster også "4387,-" hos itbutikken.com med

lurer på hva slags "kvantitet" det er på kortene..

Skrevet

Omregnet fra Dansk valuta til Norsk valuta blir dette 4871 uten frakt.

Sveinl.

4.756,- koster det på itbutikkens norske side. Ingenting mer, ingenting mindre...

Hva er det jeg gjør galt da? Hos meg står det:

4.388,16 NOK

(4.388,16)

På den linken du postet står det 4351 DKK hos meg hvertfall.

Prøv å oppfriske siden, kanskje det endrer seg da?

Sveinl.

Skrevet

itbutikken.dk er sleipe.. har .dk priser!

gå på www.itbutikken.no så får du Nok priser.. og det er kun sparkle utgave som er på 4300.. ;)

noen som har kjøpt den??

kjøpern nå hvis den er bra/støyfri/problemfri

Skrevet

Jeg bestilte noe fra sverige en gang. Jeg måtte betale 24% av verdiens vare i toll. Helt sinnsykt dyrt. Så hvis en vare koster 4000kr så blir det 960kr i toll. Jeg ville sjekka opp dette før man eventuelt bestiller noe fra itbutikken i danmark.

Skrevet
Jeg bestilte noe fra sverige en gang. Jeg måtte betale 24% av verdiens vare i toll. Helt sinnsykt dyrt. Så hvis en vare koster 4000kr så blir det 960kr i toll. Jeg ville sjekka opp dette før man eventuelt bestiller noe fra itbutikken i danmark.

Ikke toll tenker jeg men mva?

Skrevet

stemmer sikkert.

bare ikke med itbutikken.no

har handlet der alt for mange ganger til å vite at prisen ikke øker 1 krone fra du bestiller til du mottar..

Skrevet

ja.. det er generelt fra utlandet, ikke bare itbutikken :) Jo.. kan være mva eller toll, husker ikke, men at det var 24% eller noe husker jeg, for det ble fort noen extra hundrelapper hehe. Man kan eventuelt få pakker fra utlandet sendt som gave, da slipper man dette, men da må man betale for forhånd. Når jeg kjøpte noe fra sverige kom det i oppkrav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...