Gå til innhold

Hva er forskjellen mellom 6600 og 7610?


Libom

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen mellom de 2 mobilene??

 

Vet at det er mp kamera...men er det noe annet d er forskjell på,f.eks. meny,oppsett osv???

 

J syntes derimot at de er heelt like telefoner utenom kamera og tiden på video innspilling,som kan fixes med et program....

 

Vet ikke helt..hva syntes dere?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er lurest å kjøpe 6600 istedet for 7610 ??(Hvis kamera ikke er såå viktig)

 

Siden de er jo nesten helt like...utenom pop-port elr hva d er ......

 

Er det noe 7610 kan som ikke en 6600 kan??

 

F.eks. sende spill,film,ringetoner via BT...eller spille N-Gage spill??

Lenke til kommentar

Key...da vet jeg det.. :thumbup:

 

Jeg skal kjøpe en Symbian mobil billigst mulig,så j d r derfor j lurer på om det er no forskjell mellom de to telefonene...

 

Men så har jeg sett at SX1 er billig nå...og j lurer på om hvilken mobil som er mindre komplisert å bruke og har flest funksjoner....

 

Hvilken tlf hadde dere valgt mellom 6600 og SX1??

Lenke til kommentar
Key...da vet jeg det.. :thumbup:

 

Jeg skal kjøpe en Symbian mobil billigst mulig,så j d r derfor j lurer på om det er no forskjell mellom de to telefonene...

 

Men så har jeg sett at SX1 er billig nå...og j lurer på om hvilken mobil som er mindre komplisert å bruke og har flest funksjoner....

 

Hvilken tlf hadde dere valgt mellom 6600 og SX1??

Jeg tok det samme valget or noen uker siden. Kjøpte SX1! Er veldig fornøyd... Jeg valgte den fordi den har radio, var billigere og fordi det fulgte med datakabel..

 

Skriv hvem du valgte da!!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt begge disse telefonene og jeg ville gått for SX1. Det er nok mest på grunn av stereo støtten på denne telefonen både på radio og mp3. 6600 har bare monolyd og duger ikke som noen mp3 spiller i tillegg til telefon. Men hvis du vil ha themes og en utrolig bra skjerm så er 6600 mere tilpass for deg :) De har ca de samme funksjonene ellers og er begge gode telefoner, men som sagt hvis du ikke trenger mp3 på telefonen så er nok 6600 et bedre alternativ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Er skjermen til Sx1 så dårlig da? Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe Sx1 eller 6600 selv...

 

Edit: Er det noen høyttaler funksjon på noen av de 2 telefonene? Visst ja: Fungerer den bra (gir god lyd?)

Jeg merker ingen feil med skjermen til SX1 jeg... Og høytalern er også bra.. Bruker den ofte når jeg hører på radio og sånt...

Lenke til kommentar

Eg ville klart gått for 6600, kjøp den oss www.mpx.no. Der får du me Image viewer, som du kan legg bildene fra kamera og så vise dei på tven elle pc.. Image viewer koster over tusenlappen ny, og på mpx får du Nokia 6600 m/image viewer.. 6600 har klart bedre skjerm enn sx1 :dribble: 6600=tipp topp :w00t: Når Nokia 6600 først kom på markedet kostet den rundt 5000-6000.. satsa på 6600 :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har 6600 og høytaler funksjonen er ikke veldig bra til å spille av musikk. Å bruke høytaleren under en samtale går helt greit syntes jeg.

Jeg stod selv mellom 6600 og SX1 men valgte 6600 på grunn av to ting, skjermen og tastene. Hvorfor gå med på et kompromiss med tastene til SX1 når du kan få en telefon med vanlig tastatur og samme funksjonene ?

Eneste grunnen sånn som jeg ser det at en skal kjøpe SX1 istedet for 6600 er at den har sterio lyd og radio og hvis hotswap er viktig for deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...