Zemeckis Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg skjønner ikke helt hva som er skummelt med Doom 3 Har spilt den en god stund, det er ikke skummelt i følge meg!
Elensar Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 herregud til lettskremmte folk er da Slutta å spele Doom 3 rett og slett fordi eg vart lei av det...
Falcon_ Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 herregud til lettskremmte folk er da Slutta å spele Doom 3 rett og slett fordi eg vart lei av det... Samme her! Spilte det toppen 2 timer og ble drittlei og ble ikke skremt 1 eneste gang.
Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Doom 3 er ett Spill det en gang og aldri mer spill
C4STOR Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Doom 3 er ett Spill det en gang og aldri mer spill Måtte virkelig tvinge meg til å spille det bare en gang. Litt skummelt til og begynne med, men så blir det ganske rutine etterhvert
Radial Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Måtte virkelig tvinge meg til å spille det bare en gang. Litt skummelt til og begynne med, men så blir det ganske rutine etterhvert Rart hvor forskjellig man er. Jeg går gjennom for andre gang nå, med 'enhanced doom' modden - og har det riktig så gøy.
Q&A Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 det gjør du de skal skifte ut AG3 i år AG3-mod for Doom3 blir det neste. Kjekt å ha når det røyner på.
Tho®¿ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 hehe sitter, hjemme med 7.1 surre rundt anlegg og spiller DOOM III.... hører folk\zombier\alies puste meg i nakken.. erikke det skummelt, da pisse je på meg i stellafoor!... :!:
bearcarlsen Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 hehe sitter, hjemme med 7.1 surre rundt anlegg og spiller DOOM III.... hører folk\zombier\alies puste meg i nakken.. erikke det skummelt, da pisse je på meg i stellafoor!... :!: Det er bad nok i stereo. JEg har ikke lyst å prøve det med surrerundt anlegg.. Får være grenser =)
Mr.MadCow Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 hehe sitter, hjemme med 7.1 surre rundt anlegg og spiller DOOM III.... hører folk\zombier\alies puste meg i nakken.. erikke det skummelt, da pisse je på meg i stellafoor!... :!: Sitter med 7.1 surround jeg og Kult å høre Zombiene nermest stryker deg i nakken når de er bak deg!
madeleine Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 filmsnutt her, absolutt verdt en titt. utrolig vittig.
Lucas Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 filmsnutt her, absolutt verdt en titt. utrolig vittig. så utrolig fake det der ! uff..var på lan i helga, så var det en som satt å spilte med headset seff og en flokk med folk rundt seg, så sprang 2stk. ut og sto bak han i vinduet, de kom nesten inn også ! de klikka på vindue og fyrn skvatt som fan og klikka på skjermen !
Ol'H Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 half life uplink var verst, jeg og en venn fikk ikke tak i våpen så vi luska rundt, møtte en av de høye dingsene, skvatt som fa*n, løp så det holdt bak en dør langt pokker i vold, venta litt. Åpna døra og der stårn... WHÆÆÆÆÆÆÆ!!!! da ga vi opp Ble og veldig skremt av uplink... eller var vel mer stemmningen som skremte meg. btw: høye dingsene?
rlz Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Spilte HL i '99. Var 12 år da, og ble ikke det minste skremt. Er 17 år nå og får nesten hjerteattakk hver gang jeg møter en fiende på de første 5 mappene på D3. Etter det blir du vandt til det og det går helt fint. Har runda det seff ^^
Nuust Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Det er når man er tom for ammunisjon at ting begynner å bli skummelt. Man er ikke i stand til å gjøre noen ting. Det er skummelt det. (imho)
Effectiv Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Ingenting slår F.E.A.R Hver gang jeg spiller det sitter jeg med 180 i puls, og hjertet dunker. Det er så skummelt med hun lille jenten OG når det kommer "unknown origin" på skjermen.. *tssssss nedover låret og leggen*
Anbefalte innlegg