Gå til innhold

Skifte sms tone? k700i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL!

Komisk da.

Jeg bruker telefonen bare til underholdning, og "konge-telefonen" som de kaller den, kan ikke engang ha 'egen lyd' som sms tone..

Jeg selv trenger ikke en annen meldingslyd enn et lite pip, ettersom hvis jeg ahr den i lomma så er det jo vibrering så jeg merker når jeg får melding så selv ser jeg ikke noe problem i dette.

Lenke til kommentar

har k700 selv, angrer bittert på kjøpet.

Mange grunner til at jeg angrer, 1 ting er SMS varslingslydene. Det er ikke totalt krise at jeg ikke får valgt desse selv, men når jeg har lagt ut så mye penger på en mobil, er det latterlig at SE ikke har klart å tilføye en så enkel funksjon som eksisterer på mobiler til 1 kr.

Lenke til kommentar
har k700 selv, angrer bittert på kjøpet.

Mange grunner til at jeg angrer, 1 ting er SMS varslingslydene. Det er ikke totalt krise at jeg ikke får valgt desse selv, men når jeg har lagt ut så mye penger på en mobil, er det latterlig at SE ikke har klart å tilføye en så enkel funksjon som eksisterer på mobiler til 1 kr.

Jau. Hvis dette var så usannsynlig livsviktig - hvorfor kjøpte du ikke da en av de mobilene til kr. 1 som du nevner?

 

Hvis det faktisk er slik at ingen(!) av de andre strålende funksjonene på denne telefonen kan veie opp for at du ikke kan bruke egne SMS-lyder, så er det sannsynligvis ikke telefonen det er noe galt med, men kjøperen _ og hans forhåndsresearch og/eller evne til å la en bittebitteliten tue velte et stort lass.

 

Fascinerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...