Gå til innhold

Andre som har problemer med å klokke i godværet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pcen klarer seg fint i godværet, det er verre med meg! Ingen tilflukt, bare evigvarende varm elendighet! Beklager om jeg ikke er så glad i hetebølger :p

Bør kanskje vurdere vannkjøing på deg selv? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
farlig med varme :thumbdown: Ligger på 71 noen ganger under spilling, å det med gjennomtrekk

:wow: Hvilken prosessor og kjøler har du?

Skrevet (endret)

Ligger å vipper på rundt 50 grader idle og nesten 60 grader load, så godt som lydløst på luftkjøling, ahhh.

2500 @ 3200 1,57V

SLK800 papst

Endret av BrAtTeRn
Skrevet

Vapochill er en morro sak om sommeren :)

Uansett vannkjøling er en ting som alle burde kunne skaffe seg :) med tanke på at en god vifte kjøling koster 3-4 lapper

Skrevet

Skaffet meg vannkjøling før i sommer, nå har goood været kommet for allvor! Fungerer helt greit. Har en pent klokka TBird 1400. Kommer ikke over 50c med 2*120 mm på laveste hastighet (ikke hørbart). Selv om sommet mitt er på syd-siden av huset.

Holde meg mest innendørs de siste dagene. pga. borring og strekking av nettverkskabler. Må kraka og krabbe rundt på loftet hvor det var rimelig varmt. Brukte shorts - mye rockwoool (syntetisk isolasjon) så det klødde bra etterpå :p Måtte også bade litt i sagflis. Deilig med en badetru i Mjøsa etter alt slitet :tease:

LOZER

Skrevet

Overklokka CPU går bra med god luftkjøler (thermaltake v12) men skjermkortet tåler det ikke, snarere tvert i mot måtte jeg klokke det ned litt da tempen inne klatret mot 30 grader.

Skrevet

JA store problemer. forbanna drittvær! Jeg har så dårlig kjøler at jeg måtte nesten tilbake til uoverklokket tilstand for at jeg ikke skal få over 60 i load temp.

Skrevet

mmm :hmm: virkelig glad for at jeg la godt over 2000 Gull daler i vannkjøling. Tror jeg måtte ha klokket ned Thunderbird'en med luft kjøling :p

GOD SOMMER ALLE SAMMEN - NÅ BEGYNNER SNART SKOLEN ugh - ugh

LOZER

Skrevet

Går fint å kjøre xp2500@xp3400 med 1.7V 24\7.

Eneste ulempe er at jeg har har en kjøler som er for max xp2800, men det blir nok bedre tider når jeg får xp2400 og ALX-800 i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...