Gå til innhold

rød knapp på psu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skru'n opp og bytt sikringen.. eller enda bedre, kjøp ny psu så blir u kvitt compaq psu'n :D

det hjelper nok ikke en døyt.... hvsi du tilfører dobbelt så mye spennig i forhold til hva den skal ha, går selvsagt mer...

 

hva med å kaste maskina :p var det ikke en compaq? :tease:

Lenke til kommentar
Hadde du vært i USA kunne du saksøkt Compaq, fordi det ikke stod noen advarsel om at du ikke måtte sette den på 115V :p

Svært god ide må jeg si :thumbup:

Jeg ville bare kjøpt ny psu å satt den i, men som andre har skrevet skjekk etter brente kabler og tegn etter skade!

En kompis gjorde samme feilen, jeg vurderer faktisk å kjøpte en billig psu bare for å få litt fart på div lan, sprenge minst en på hvert lan! Et sinnsykt bra show! :w00t:

Lenke til kommentar
Hadde du vært i USA kunne du saksøkt Compaq, fordi det ikke stod noen advarsel om at du ikke måtte sette den på 115V :p

Hadde han bodd i USA skulle den stått på 115v ;);)

 

Mvh

Stian F

Bla, bla... da kunne du saksøkt fordi det ikke stod at du ikke måtte sette på 230 :tease:

Endret av ok2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har selv klart å "komme borti den røde knapp"... rene fyrverkeriet :!:

 

Syns vertfall at den knappen skulle vert INNI kabinetter, så du må åpne pcen for å flytte på den røde knappen. Jeg vet om såååå mange som lurer på hva knappen er for og "bare tester" :p

Lenke til kommentar
Hva med å lage en fin switch som sitter foran på kabbiset som enkelt kan gjøres om til en "knus glasset:SELFDESTRUCT" mekanisme som faktisk funker..hihi...hvro fett hadde ikke det hvert da :dribble:

Knall god idè!

 

fyrverkeri knapp.. kan lett koste noen lapper per trykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...