Gå til innhold

Da er Flashpoint2source ferdig og på nett!


Anbefalte innlegg

Etter mye jobb og moro, har jeg nå endelig fått ferdig min portal for OFP2!

 

Flashpoint2source

 

Som jeg nevnte dengang jeg var i startgropa, så vil denne siden i tillegg til OFP2, dekke VBS1, OFP XBOX, IL og en del fra OFP.

 

Så nå er det bare å komme på besøk, og fortelle meg hva som må bli bedre. Det er alltids noe som kan bli bedre.

Det er mulig jeg vil trenge litt mer hjelp etterhvert, men jeg har med meg 2 stk. fra forumet her allerede. Dere vet hvem dere er, men takk for at dere ble med.

 

Bare synd at det er 2 år igjen til OFP 2 kommer, men siden min har andre ting å pusle med inntil det begynner å komme info om OFP2.

 

Så, velkommen til siden, og bli med i hva jeg håper blir den beste community siden for OFP2!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:w00t: Stilig side , såg veldig innholdsrik ut.

Men, Co[]V[]bster har et lite poeng, det finnes andre slike fan sider der ute, og det skal litt mer til om du ønsker å få blandt de mest populære sidene !

 

Nå vet ikke jeg helt hva du vil oppnå med disse sidene dine, men du får ha lykke til videre.

Lenke til kommentar

Meget oversiktlig og pent arbeide. Ikke mye å utsette på den jobben. Eneste jeg har å klage på, er at det tar fryktelig lang tid å laste siden. Mulig det er mye trafikk? Men klarer du å holde liv i den siden til spillet kommer, så er det virkelig noe å satse på. La den på favoritter med en gang, for det var masse fint stoff å glane på. Lykke til. ;)

Edit: Co[]V[]bster, det var skikkelig konstruktiv kritikk! Bedre å la være å poste noe i det hele tatt! :mad:

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar

Fansider som omhandler OFP 2... noen få.

Fansider som omhandler VBS1... omtrent ingen.

Fansider for OFP Xbox... jeg har ikke funnet noen hittil.

 

Det er drøssevis av OFP fansites som har noen elementer av disse tingene, men omtrent alle kjører hardt på addons o.l. til det originale OFP spillet. Derfor vil ikke siden min ha særlig med OFP nyheter... der er markedet mettet med mange gode sider allerede som sagt.

 

Ellers må jeg bare få si at OFP for meg har vært en "kjærlighetshistorie" helt siden det kom ut, så at jeg lager en side for og om OFP "samfunnet" er for meg helt naturlig.

 

Internett hadde vært en utrolig kjedelig plass hvis alle hadde tenkt like trangsynt som deg Co[]V[]bster... :no:

Lenke til kommentar
V[]bster' date='08/08/2004 : 22:37'] Har du en form for "hjemmeside-fetish"?!

Eller bare virker det sånn?

//Hmm, hva skal jeg gjøre i dag? Jeg kunne gått ut døra, å finni på no? Neeeeh!!! Jeg mekker en hjemmeside om et emne som det finnes 10 000 andre sider som tar for seg!!! KULT!!//

Feiler det deg da? Det er da nesten ingen Flashpoint 2-sider der ute. De aller fleste Flashpoint 1985-sidene er nesten helt døde nå. Ingen nyheter eller noe.

 

Finns det noen IL/VBS1-sider? Jeg har ikke sett noen.

 

Synes du har gjort en god jobb RogueFreak. Keep it up! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er bedre å la vær å svare slike innlegg som Co[]V[]bster her kommer med, ingen vits i å helle mer bensin på et døende bål.

 

Veldig bra jobbet RogueFreak (og dere andre), personlig har jeg ikke hatt tid til å bidra med noe da jeg er midt i en flytteperiode, og det tar tid... :)

 

Men får eg tid så skal jeg la høre fra meg.

 

Flashpoint forever... :w00t:

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

det er en grunn til at det ikke er OPFX fan sites (alle opf fans HATER X fordi det utsetter OPF2 :p )

 

 

nais side, brukte du en blog? hvilken? (eksperimenterer litt med blog selv, men ikke fått det skikkelig til til min tilfredsstillelese, så derfor går det ubrukt :) )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Siden er drevet av PHP-Nuke.

 

EDIT: Har du sett på LDU? Land Down Under er en utrolig lettdrevet CMS portal. Jeg bruker LDU på min hjemmeside http://www.propellku.com og er fornøyd med den. Passer til mindre og mellomstore sider. Litt dårlig med themes og addons, men noe finnes. Link til LDU finner du nederst på propellku.

Har eksperimentert med endel andre CMS også, kan anbefale at du tar en titt på Geeklog, phpWebThings og Mambo portal iallefall.

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hva VBS1 er?

Alså så på det, og så meget morro ut, vurderer og kjøpe hele flashpointpakken nå, savner det spillet, iallefall mapeditoren var morro!

 

Så også disse vietnambildene, hvalsags mod er dette? Og hvor kan det fåes tak i?

 

 

Uansett, det var ei nydelig sie du har fiksa sammen! :love:

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hva VBS1 er?

VBS1 = Virtual Battlefield System 1

 

Er en spesial laget versjon av OPF som fungerer som treningssimulator for den amerikanske hæren om jeg ikke tar helt feil (er det Marines kanskje?)

 

har ikke hørt noe om muligheter for å få tak i den "sivilt"...

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hva VBS1 er?

VBS1 er forkortelse for Virtual Battlespace One.

Det er en militærsimulator, bygd på grafikkmotoren fra OFP. Den er i all hovedsak beregnet på å brukes av militæret, men BIA slapp den for vanlig salg i mai i år.

 

Både Marek og Ondrej har uttalt flere ganger at VBS1 ikke er ett spill, men det har ikke stoppet mange i å kjøpe det. Det utvikles uoffisielle addons for VBS1 og også missions.

 

Det mest negative med VBS1 er prisen... VBS1 grunnpakka alene koster $140 - ca. 950,- kroner! Skal du ha alle addon pakkene i tillegg koster det $590 - ca. 4 000,- kroner!

 

Anbefaler deg å lese iallefall litt på disse sidene:

http://www.virtualbattlespace.com/

http://www.virtualbattlespace.com/store/

http://www.bistudio.com/presspages/VBS1_FAQ.html

 

 

Så også disse vietnambildene, hvalsags mod er dette? Og hvor kan det fåes tak i?

 

Jeg brukte følgende addons/mods når jeg lagde den bildeserien:

 

-Seb NAM Pack 2 (Vietnam mod)

-A Shau Valley ("øya/kartet" bildene er på)

-Cessna Birddog by Scud (rekognoseringsflyet)

-McDonnell Douglas F-4E Phantom II by Footmunch

 

Du finner vel alle disse for nedlasting hos ofp.info eller ofpbase.com

 

 

 

Uansett, det var ei nydelig sie du har fiksa sammen!

 

Takker! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...