Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har fått ett virus, det kom som ett vedlegg ved hotmail, og min 2 år yngre bror va på pcen min da, og åpnet det selvfølgelig( ja, har gitt han skjenn så det holder).

hele systemet ble ustabilt, og i øyeblikkets hete tok jeg fram xp cden for å reinstallere, det gikk fint, helt til jeg skulle starte pcen etter ¨å ha instalert windows xp profesional på nytt, da kom det opp valg alternativer mellom safe mode, start windows normally og last working configuriaton, hmm, og ved valg av disse kom det fram en blåskjerm der det sto at windows ikke kunne starte, hva skal jeg gjøre da?

om eg ikke kan komme meg inn på safe mode og formatere, hva skal jeg gjøre for¨å få pcen i orden igjen? :cry:

 

michael( lei seg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som Hvilket skjermkort skal jeg velge? hører åpenbart hjemme under skjermkort kategorien, om den blir postet i Annet om hardware blir den så stengt og flyttet til Feilpostet. Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden.

Stenges pga feilposting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...