Loomy Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) Har en hel drøss med CDer å ta backup av, så jeg trenger en bra CD-ripper. STOR fordel om man kan hente ID3-info fra CDDB og få disse fylt inn automatisk. Noen tips? Trenger ikke være freeware... EDIT: Never mind.. Fant et bra et selv (CDex) Endret 7. august 2004 av Loomy
k-zen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 skulle akkurat til å anbefale cdex bruker det selv
bleidd Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg anbefaler CDex. Lite, gratis, enkelt og greit.
Garathor Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Mens jeg anbefaler heller Exact Audio Copy (og siden du skal ha mp3 formatet: satt opp med ekstern enkoder, LAME 3.90.3, med kommandolinjen --alt-preset standard). Kan lett settes opp med guiden til Chris Myden.
ilpostino Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg anbefaler CDex. Lite, gratis, enkelt og greit. enig med Vandelen og k-zen. genialt enkelt program. raskt er det også...
Shimano Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Mens jeg anbefaler heller Exact Audio Copy (og siden du skal ha mp3 formatet: satt opp med ekstern enkoder, LAME 3.90.3, med kommandolinjen --alt-preset standard). Kan lett settes opp med guiden til Chris Myden. Jeg har brukt denne til CD-samlingen min - veldig fornøyd! Siden den leser over CD'en flere ganger for sikkerhets skyld risikerer du heller ikke 'klikk' i lyden - har ikke opplevd en eneste feilripping på 1500 CD'er bortsett fra 2-3 som var ekstremt ripete og langt på vei ødelagte.
ATWindsor Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Spørs hva som er viktigst, kvalitet eller fart, er det kvalitet, gå for EAC. AtW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå