Gå til innhold

Pekeren stopper når jeg snur meg fort.


Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem her, når jeg skal snu meg og beveger musen fort er det som om den ikke registrerer at jeg flytter den. Den bare stopper, det er ganske irriterende når man fort skal se hva som foregår rundt en.

Det går helt fint når jeg beveger musen litt saktere men det rekker man jo ikke alltid. =\

 

Jeg har en sens på 1.8

Har ikke på mousefilter

Det står på low i mouse accel. i windows (som er win2000)

sensen i windows er på det midterste.

 

Musen jeg bruker er en Logitech Mouseman Dual Optical (USB)

 

Er det bare musen som er for dårlig, eller jeg som har for hurtig hånd?

Har noen med samme musen de samme problemene eller?

 

Noen som har ideer til hva som kan ligge bak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke ett problem med musa de som du kan fikse. Det er ett problem som kalles negativ aksellerasjon eller "jerking", og den eneste musa som ikke har dette problemet er Logitech MX510.

 

Gamer.no har en omtale av musa her

 

der kan du også lese mer om fenomenet negativ aksellerasjon, og hvorfor MX510 ikke har det...

 

edit: Jeg har forøvrig musa selv, og kan trygt anbefale den, på alle andre grunner utenom eliminasjonen av negativ akselerasjon i tillegg :) Det er kort og godt en FET mus...

 

Husk å ikke installere Logitech musdrivere, samme hva du gjør, ALDRI installer Logitech mus drivere...Logitech er gode på Hardware, men på software? nei... :thumbdown:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Det er ikke ett problem med musa de som du kan fikse. Det er ett problem som kalles negativ aksellerasjon eller "jerking", og den eneste musa som ikke har dette problemet er Logitech MX510.

 

Gamer.no har en omtale av musa her

 

der kan du også lese mer om fenomenet negativ aksellerasjon, og hvorfor MX510 ikke har det...

 

edit: Jeg har forøvrig musa selv, og kan trygt anbefale den, på alle andre grunner utenom eliminasjonen av negativ akselerasjon i tillegg :) Det er kort og godt en FET mus...

 

Husk å ikke installere Logitech musdrivere, samme hva du gjør, ALDRI installer Logitech mus drivere...Logitech er gode på Hardware, men på software? nei... :thumbdown:

Hvis du greier å dra min Intelli 3.0 så den får jerking, så er du enten supermann, eller speed-avhengig. Uansett hvor fort jeg beveger den, så følger musa etter. Er du derimot i en av tidligere nevnte gruppe, så kan mx510 være tingen for deg.

Lenke til kommentar

QUOTE (MrLee @ 06/08/2004 : 00:27)

Det er ikke ett problem med musa de som du kan fikse. Det er ett problem som kalles negativ aksellerasjon eller "jerking", og den eneste musa som ikke har dette problemet er Logitech MX510.

 

Gamer.no har en omtale av musa her

 

der kan du også lese mer om fenomenet negativ aksellerasjon, og hvorfor MX510 ikke har det...

 

edit: Jeg har forøvrig musa selv, og kan trygt anbefale den, på alle andre grunner utenom eliminasjonen av negativ akselerasjon i tillegg Det er kort og godt en FET mus...

 

Husk å ikke installere Logitech musdrivere, samme hva du gjør, ALDRI installer Logitech mus drivere...Logitech er gode på Hardware, men på software? nei...

 

 

hva mener du her?? at du bare skal plugge inn musa og ikke legge inn noe drivere?

Lenke til kommentar
QUOTE (MrLee @ 06/08/2004 : 00:27)

Det er ikke ett problem med musa de som du kan fikse. Det er ett problem som kalles negativ aksellerasjon eller "jerking", og den eneste musa som ikke har dette problemet er Logitech MX510.

 

Gamer.no har en omtale av musa her

 

der kan du også lese mer om fenomenet negativ aksellerasjon, og hvorfor MX510 ikke har det...

 

edit: Jeg har forøvrig musa selv, og kan trygt anbefale den, på alle andre grunner utenom eliminasjonen av negativ akselerasjon i tillegg Det er kort og godt en FET mus...

 

Husk å ikke installere Logitech musdrivere, samme hva du gjør, ALDRI installer Logitech mus drivere...Logitech er gode på Hardware, men på software? nei...

 

 

hva mener du her?? at du bare skal plugge inn musa og ikke legge inn noe drivere?

Ja, det er det han mener. Logitech er ikke spesielt gode til å lage drivere. Driverene som ligger i windows fungerer mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...