DJViking Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Noen som kan anbefale en erstattning for Windows Utforsker? Jeg har prøvd Directory Opus før i tiden og tenkte å prøve den nye versjonen, men jeg har ikke kommet over noen andre alternativer.. Disse funksjonene vil jeg at en utforsker skal ha: ved Copy/Cut/Paste skal det være mulig å se køen av filer du "overfører", legge til og fjerne enkelte filer uten å stoppe hele filoverføringen. Det skal være mulig å bremse den og deretter starte den opp igjen(pause og resume) Og den bør være rask..God multi-threading for å kunne gjøre flere operasjoner samtidig(Windows Utforsker henger på dette området spesielt. samt de overnevnte områdene) Noen som vet om noen andre gode alternativer ?
Shimano Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 ...mulig å se køen av filer du "overfører", legge til og fjerne enkelte filer uten å stoppe hele filoverføringen.... Dumt spørsmål kanskje, men så sant det ikke er snakk om enorme filer så vil vel den køen rase unna i et voldsomt tempo - eller?
DJViking Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Køen raser ikke unna når du overfører 20 stk 350MB filer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå