Gå til innhold

Ny vending i Manhunt-saken (PC/PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, for en tragisk medie verden, skammer meg nesten over og gå Medier & Kommunikasjon når jeg ser slike ting som detta her,

og det med og forby Unreal Tournament? Herregud, dette er for tragisk, jeg vil tro at Teletubbies har større traumatisk effekt en Unreal Tournament, om man spiller begge deler i 50 timer...

Lenke til kommentar

neineinei, selv om det var offeret som spilte manhunt, så er det jo fortsatt spillet som har skylden. Vi må ikke la slike bagateller stoppe oss i å forby alle spill vi ikke liker av en eller annen grunn.

 

P.S. i tilfelle det er noen som ikke skjønte det, så er dette ment som et ironisk innlegg

Lenke til kommentar
slik saken har fremtredt feilaktig i media er nesten latterlig,

det samme er det at folk prøver å få disse spillene vekk fra markedet.

Helt enig.... og hva innebærer det da?

 

Nemlig... piratkopiering og ulovlig nedlasting. Unnskyld at jeg sier det med det er like gærnt det de driver med som de som piratkopierer.

 

Folk får ikke kjøpt spillene de ønsker seg. Hvis alle skytespill skal bli ulovlige fordi enkelte ustabile mennesker kan bli påvirket til å skyte sine medmennesker, ja da er vi på galt spor mener JEG.

 

Husk, at det man ikke får lov til blir mer utfordrende å oppnå. Det er det svært mange som ikke forstår. Derfor vil piratkopiering øke enormt.

 

Kanskje det var misunnelse som førte til drapet? Kanskje drapsmannen ville ha manhunt og en skikkelig PC? Ikke vet jeg men syk er han. De fleste drap skjer i sjalusi hvertfall. Nest verst på statistikken er ulykker.

 

Edit: Tasteleif rettet.

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...