Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Trenger ny pc stol og bord!


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i deilig pc stol som jeg kan sitte lenge i uten å få vondt i ryggen? Helst en til maks 1000 kroner, men egentlig hadde det vært best emd den tl 5-700.

Og ets tort billuig bord, trenger ikke være pc bord, bare et bord tl å ha kabinett crt skjerm og tastis/mus/musematte på. Var på netcafe, der hadde de fine store bord, noe sånt, et stort bord med masse plass så jeg får stor plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bruker ett gammelt kjøkkenbord. (det er ca 80cm dypt, som gir utmerket armstøtte. det er CA 20-30 cm fra kanten på bordet til musmatte/keyboard, og jeg anbefaler å ikke ha mindre enn det! (sånn ca at albuen ligger halvveis oppå bordplata er bra.)

 

stolen koster ca 1000 og ble kjøpt på ikea..med armlener meget grei stol..

Lenke til kommentar
Kjøpte en deilig kontorstol på IKEA til 745 kroner i imitert skinn. En slik med stor rygg.

Jeg har prøvd sånne på entcafe helt samme tror jeg ser lik ut på bildet, tror du den de har på bohus er like god? Koster mindre, fordi den er på tilbud.

 

Okei nå er det denne vs denne

Merk dere at Bohus sin er på tilbud til 500!

Endret av hba
Lenke til kommentar

Har en IKEA stol som kostet 12-1300,-. Gassdemperen begynte å gi seg etter det første året, og nå må jeg justere den med jevne mellomrom. Dessuten, om det er varmt vil du svette som en "gris" (de svetter egentlig ikke..) i den. Bedre med stoler med perforert overflate, men de koster en formue i forhold :-/

Lenke til kommentar
Har en IKEA stol som kostet 12-1300,-. Gassdemperen begynte å gi seg etter det første året, og nå må jeg justere den med jevne mellomrom. Dessuten, om det er varmt vil du svette som en "gris" (de svetter egentlig ikke..) i den. Bedre med stoler med perforert overflate, men de koster en formue i forhold :-/

Svetter ikke griser? Hva pokker er vitsen med det "ordtaket" da? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden så jeg vet ikke om du Trådstarter har funnet deg stol enda, men ta en kikk på denne stolen de har på Biltema (!) :thumbup:

Har for øyeblikket utgaven med stoff istedenfor skinn, herlig stol, tykk pute og rygg og... Koster riktignok ca 1700 da hehe så det er vel utenfor ditt budsjett på 1000 :cry: . Skal selv hive stoff stolen min snart og antagelig kjøpe den skinn utgaven. Om ingen kan anbefale noe bedre?? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...