JimRamse Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 half-life 2 skulle jo komme for et år siden, så grafikken begynner jo å bli ganske utdatert Og derfor har de hatt tid til å forbedre grafikken enda mer.. Nåja...... ......det vil tiden vise
co2 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Nåja...... ......det vil tiden vise Ehmm.. en ting alle glemmer, Half-Life 2 kan oppdatere grafikkmotoren gjennom steam til de nyeste featurene... DAH!
Heatsink Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) hva skal til for å kjøre dette spillet på max grafikk? edit: glemte en s Endret 7. august 2004 av TrulZern
chokke Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Må CDen til hl2 være i ROMen eller går den gjennom steam?
TCi Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 hva skal til for å kjøre dette spillet på max grafikk? edit: glemte en s CPU: 2.2GHz RAM: 512MB Skjermkort: Radeon 9800 Pro/GeForce FX 5900 Sånn ca.. + alt over da
Tahiro Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) Kult. Kanskje det snart blir sluppet nå da. Synes ikke grafikken var all verden da. Ikke bedre enn FarCry for å si det sånn. La spesielt merke til den velta røde båten på høyresiden i første bilde. Var jo helt raua Men ut fra de filmsnuttene jeg har sett av spillet, så ser det bra ut. Gleder meg til det kommer Personlig syns jeg dette er 10x bedre enn Far Cry og Doom 3 pga dette har realistisk setting. Sjekk de sinnsykt åpne områdene og alt er med ordentlig fysikk. Dritbra spør du meg. Sjekk alt som foregår i bakgrunnen ! Endret 7. august 2004 av Tahiro
PC Gamer Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Synes HL2 er mer detaljert enn D3 og FC. Grafikken til HL2 ser også mer realistisk ut, den til D3 og FC ser litt plastikk aktig ut synes jeg..
Freestyler^ Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hmm, lurer på om man kan kjøre den greia som er på det ene bildet. Det hadde vært KONGE!!
Heatsink Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Synes HL2 er mer detaljert enn D3 og FC. Grafikken til HL2 ser også mer realistisk ut, den til D3 og FC ser litt plastikk aktig ut synes jeg.. det er jeg enig med deg i, ser veldig bra ut
TCi Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hmm, lurer på om man kan kjøre den greia som er på det ene bildet. Det hadde vært KONGE!! Selfølgelig! Har du ikke sett E3 2004 filmen?
Hidden Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Vi kan tydelig se på bildene at oppløsningen eller teksturene har blitt litt "blassere" siden den første runden med bilder som gav folk sjokk. Det er åpenbart at dette må være svært nær 100% ferdig versjon, antagelig representerer disse bildene det. Jeg personlig synes det ser gørrbra ut! Veldig realistisk lyssetting og skygger, og det er alfa og omega for realistiske spill. Fysikkmotoren er også noe av det jeg gleder meg mest til!
Heatsink Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hmm, lurer på om man kan kjøre den greia som er på det ene bildet. Det hadde vært KONGE!! Selfølgelig! Har du ikke sett E3 2004 filmen? hvor hvor !!!! vil see
Tahiro Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Å kjøre i dette spillet er rett og slett vakkert...motorlydene og spruten av sanda mens du burner opp og gjennom herlig sydenvann ....ahhhhh yummy sier jeg bare. Og dette var etter jeg testet alpha leak så det blir nok 10x bedre !
tankbug Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 lite imponerende screenshots...men filmen er fet. *glede seg*
TCi Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 hvor hvor !!!! vil see Fileplanet har den vel. Du finner den HER
Freestyler^ Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hmm, lurer på om man kan kjøre den greia som er på det ene bildet. Det hadde vært KONGE!! Selfølgelig! Har du ikke sett E3 2004 filmen? Nei har nok ikke det! Har bare isdn så orker ikke laste ned noe store .avi filer
TCi Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Nei har nok ikke det! Har bare isdn så orker ikke laste ned noe store .avi filer Gamershell har en lavoppløsning versjon. Den er på "bare" 33MB. Det burde da være tålelig... http://www.gamershell.com/download_5833.shtml
Heatsink Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 er fimer i divx eller noe sånn? får ikke spillt av, hva trenger jeg?
Freestyler^ Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Nei har nok ikke det! Har bare isdn så orker ikke laste ned noe store .avi filer Gamershell har en lavoppløsning versjon. Den er på "bare" 33MB. Det burde da være tålelig... http://www.gamershell.com/download_5833.shtml Tror jeg har den filmen, men kan ikke huske å ha sette en sånn båt ting der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå