Christian_ Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jeg lastet ned en spilldemo som lå i en iso-fil.... jeg bruker winrar til å pakke ut filer med.. men da jeg skal åpne filen kommer denne meldingen opp: C:\der filen ligger\filnavnet.isoThe archive is either in unknown format or damaged! hva er grunnen til dette?? jeg prøvde også å pakkke den ut med winiso og da kom denne meldingen opp: cannot open file: it appears to be a invalid format image! hjelp!
aschj Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Enten så er det ikke en standard iso-fil, som er ment å skal brennes på cd-plater, eller så er bildet korrupt. Om den ikke er stor, kan du prøve å laste den ned på nytt.
Christian_ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 tok en stund å laste den ned.... gidder ikke å gjøre det igjen..... ingenting jeg kan gjøre??
Danko Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Prøv å konverter den til bin/cue med f.eks MagicISO. Hvis ikke det virker, er nok fila skadet..
Pels Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Er ikke ISO filer ment til å brennes? Så installerer du fra CDen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå