Gå til innhold

AC styresentral, "aquaero" hos microplex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aquaero kan (og bør) tilkobles hovedkortet via USB port slik at både visning av data og konfigurering gjøres ved hjelp av _Windows_ software.

 

 

Neh fysj a meg, windows :no:

 

tro om man kan bruke den på linux/unix :yes::hmm:

 

Nei, den må jo for guds skyld ikke være tilpasset det mest brukte operativsystemet. :roll:

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
aquaero kan (og bør) tilkobles hovedkortet via USB port slik at både visning av data og konfigurering gjøres ved hjelp av _Windows_ software.

 

 

Neh fysj a meg, windows :no:

 

tro om man kan bruke den på linux/unix :yes::hmm:

 

Nei, den må jo for guds skyld ikke være tilpasset det mest brukte operativsystemet. :roll:

Selv om windows er mest brukt, burde de ikke undervurdere linux.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Med pumpe og vannstrømningsensor kommer den totale prisen på 2545,-

 

Det syns jeg er litt drøyt for hva du får: en vanlig pumpe, 4 temperatursensorer, vifteregulator for 4 vifter, og en vanstrømningsensor.... Og pumpen har ikke så veldig imponerendes data...

 

Men den ser kul ut... det skal de ha... Synd man ikke har røven full av penger..

Lenke til kommentar

Ser ingen poeng å stille pumpen faktisk, stilles den for lavt stopper jo pumpa helt, jo lavere den er satt jo høyere temp har man.

 

Eneste må være å kunne sette ned støynivået, som er nesten ikke eksisternede på MIST pumpen.

 

Igjen, ingen praktisk funksjon i mitt syn, og prisen er mildt sagt litt mer en hva jeg er villig til å betale, og jeg betaler ofte "dyrt" for å få sikkelig kvalitet, men denne tok litt kaka.. :)

Lenke til kommentar

dritfet!!!

 

skal ha meg en sånn når jeg setter sammen et vannkjølingssystem...

 

gir jo muligheten til automatisk å regulere vifter og pumpe etter temperatur... d.v.s automatisk lavest støy til enhver tid.... når systemet går opp i temp vil også viftene og støyen øke, men dette er jo stort sett når man spiller allikevel, og hvem har ikke litt mer støy fra høyttalere da???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...