Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IMG_05131_zps034afba7.jpg

Hate - Anaclasis: A Haunting Gospel of Malice & Hatred (Limitert til 500)

Hate - Morphosis (Limitert til 500)

Torgeist - Devoted to Satan

Torgeist - Time of Sabbath

 

Fikk jo ikke med CD jewel case til Torgeist platene!

 

IMG_05141_zps25ad52d4.jpg

Isvind - Daumyra

Mare - Spheres Like Death/Throne Of The Thirteenth Witch

Horna - Askel Lähempänä Saatanaa

Samael - Passage (Limitert blå vinyl)

Endret av Norbit
Lenke til kommentar

Uff, den Samael-skiva der er helt forferdelig. Enn å gå fra mesterverket "Ceremony of Opposites" til "Passage".

Kan kommentere det siste kjøpet mitt selv egentlig. Det er ikke alltid jeg gjør nok forarbeid før jeg kjøper, men som regel er det noe av morroa. Litt enig at den Samael skiva ikke var kjempe spennende, er et band jeg ikke har så mye forhold til enda. Kjøpet av Mare platen derimot var også litt spontant, men faen som jeg ble fornøyd med det kjøpet. Digget jo Kaosritual og dette er også flott! Horna er alltids kos og jeg bestilte egentlig feil Isvind CD, hadde tenkt å skaffe "Dark Waters Stir".

Av og til når jeg kjøper musikk så hender det at det er litt skudd i mørket. Jeg pleier ofte å ha en anelse på forhånd om hva jeg kommer til å like og da er det veldig morsomt når jeg setter på platen og blir positivt overrasket. Skal dog sies at dette bare er av og til, blir jo litt dumt å bruke alle pengene på plater du ikke vet om du liker en gang.

Lenke til kommentar

Er selvfølgelig enig i det. Kjøpte en del plater uhørt før i tiden, men sånn som økonomien min har utviklet seg har det blitt mindre og mindre av akkurat det. Er så kjipt med bomkjøp.

 

Når det kommer til Samael er det bare og starte med Worship Him, også kjøre på med Blood Ritual og Ceremony of Opposites i etterkant. Da har du bandets tre gode skiver, og de er til gjengjeld virkelig gode.

Lenke til kommentar

Er selvfølgelig enig i det. Kjøpte en del plater uhørt før i tiden, men sånn som økonomien min har utviklet seg har det blitt mindre og mindre av akkurat det. Er så kjipt med bomkjøp.

 

Når det kommer til Samael er det bare og starte med Worship Him, også kjøre på med Blood Ritual og Ceremony of Opposites i etterkant. Da har du bandets tre gode skiver, og de er til gjengjeld virkelig gode.

Var det jeg fikk inntrykk av også. Skal ta en titt på de tre skivene der! :)

Lenke til kommentar

Ny fangst på fredag:

 

ozcn.jpg

Urafust - Geist ist Teufel
Urfaust - Trúbadóirí Ólta an Diabhail
Urfaust - Die Erste Levitation (7'' Ep)
Urfaust / King Dude (Split 7'' Ep)

 

7k6c.jpg

Nortt - Graven
Nortt - Galgenfrist
Satanic Warmaster - Black Metal Massacre

 

4lvs.jpg

Watain - The Wild Hunt (Dobbel Lp)
Sabbat - Fetishism (Dobbel Lp)
The Ruins of Beverast - Blood Vaults - The Blazing Gospel of Heinrich Kramer (Dobbel farget Lp)

 

vjk5.jpg

Forest Grave - Forest Grave
Forest Grave - By the Desolate Boughs of Old
Forest Grave / Arete - Split

Lenke til kommentar

Kjøpt så jævlig mye plater i det siste at jeg ikke har helt oversikt. Men det beste kan vel oppsummeres som

Grave Miasma - Odori Sepulcrorum (CD+DLP)
Svartidaudi - Flesh Catherdral (DLP)
Alchemyst - Nekromanteion (LP)
Fulmination - Humanity's Dirge (CD+DLP)

+ en haug av EPer, tapes, etc.

Sånn ellers, ingen som har en kopi av "Svartidaudi - Those Who Crawl And Slither Shall Again Inherit The Earth" (CD) som ble solgt under NBM pt III til salgs?

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...