King-Nothing Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Jeg bruker DC++, hvor jeg er aktiv. Dette funker helt greit, men med en gang jeg starter ZA, funker det ikke. Har lagt inn ip`n i ZA på "Trusted", men nytter ikke det heller. Skal jeg ha ZA kjørende samtidig, må jeg være i "passive" mode. Noen som vet?
jokki Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hvilken ip har du lagt på som trusted. En stund siden jeg har brukt ZA, men det trodde jeg bare var ip-er som fikk internett. ZA fungerer som en brannmur og derfor må du åpne et par porter til din lokal adresse(10.0.0.x eller 127.0.0.x somregel) Hvordan du gjør dette skal stå godt forklart på ZoneAlarm sine sider, men si i fra hvis du ikke får det til....
King-Nothing Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Jeg har lagt inn min "indre" IP i ZA. 80.212.214.*** Har jo også ip`n 10.0.0.**. Men det er vel den "ytre" ip`n? Denne ligger jo inne på "trusted" pga nettverket...
King-Nothing Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Hvordan gjør jeg det a? Har kikket masse i ZA, men jeg finner det ikke.
.V. Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) Sånn som du spør da.... Har ikke brukt ZA på lenge så det husker jeg ikke, men tror ikke det er så vanskelig. Sikkert noen andre som vet det. Denne brannmuren er etter min mening mye bedre enn ZA, men fullversjonen koster 300kr: http://www.agnitum.com/ Endret 4. august 2004 av E-Ton
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå