Olaven Spire Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 (endret) Jeg får heller ikke opp hvor fort Vifta går til CPU, men det vises hvor fort vifta går i PSU. Bruker denne kjøleren og denne vifta. Skal ikke ha noe å si på temperatur. Som sagt så virket alt fint på forrige hovedkort. Eneste som er forandret siden da er Hovedkort, Nvidia drivere og DirectX driver. Edit: Har Chieftec PSU som medfulgte Chieftec Kabinettet, 360W Edit Nummer2: Det er 2 ledninger fra vifta som går i 3pluggs kontakt, såvidt jeg forstår så må det være 3 ledninger for å få vifte hastigheten. De 2 andre er bare til strøm. Endret 4. august 2004 av Mr.Anderson.
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 At HK ikke registrerer RPM er forde noen HK ikke registrerer alt under 2500 og 3000 RPM. men har du kraftig nok PSU til å levere strøm til HK?
lpaul Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 At HK ikke registrerer RPM er forde noen HK ikke registrerer alt under 2500 og 3000 RPM. men har du kraftig nok PSU til å levere strøm til HK? hvor mye watt trenger man?
stigfjel Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) Jeg ble anbefalt en Termalthake 410W til det hovedkortet da jeg bestilte psu og litt annet på netshop (hk kjøpte jeg på datakjeden i trondheim). Endret 4. august 2004 av stigfjel
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 her kan du se hvor mange watt, men hvor mange amper er vel på google.
Olaven Spire Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Får opp 355 Watt som absolutt maks hvis alle komponentene kjøres på maks (noe som er ekstremt sjeldent). Så jeg er godt innenfor sonen med min 360 Watts PSU.
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Trur det HK må ha minst 18 - 20 A på 12 volten. Hva har du? Står på PSU
Shaper^ Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Send tilbake hovedkortet, tror det er noe galt med modellen til asus. Har vært MANGE på dette forumet (og andre) som har hatt masse problemer med det kortet... Jeg hadde det før, hadde samme problemer, det restarta seg hele tiden automatisk, jeg skrudde av "Automatic restart" og fikk opp feilmeldinger som IRQ(L)_NOT_LESS_OR_EQUAL og PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA... Ting ble værre med tiden og til slutt så kunne jeg ikke innstallere windows xp engang... Pappa oppdaterte biosen på HK'et, da kunne jeg innstallere windows igjen men pcen klikka etter en liten stund igjen. Jeg sendte hovedkortet tilbake og ba om en annen modell fra asus som er bøggfri! (tror jeg, hakke hatt noen probs enda, doom3 går bra uten klikk osv) Så send det tilbake/hev kjøpet og få et annet...
Olaven Spire Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Beklager for sent svar. Jeg har 15A på min 12V. Tro meg jeg leta etter spesifikasjoner før jeg kjøpte dette hovedkortet, men var umulig å finne den type informasjon. Dette er det nye hovedkortet jeg får fra Netshop
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Den er sikkert bra den Men trur at den 'gamle' hadde virka med nye PSU
Olaven Spire Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Ikke vet jeg, står ingen plass hva hovedkortet krever. PSUen skal nå ennå holde, skifter når jeg må
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå