Gå til innhold

MSI GeForce4 Ti4200 128MB DDR + CS = 100fps ?


ninth

Anbefalte innlegg

hl = modda q2 motor. Dei som kjører denne best er nvidia sine gf2 kort og oppover. Det aller viktigaste er cpu. Ein kompis av meg kjører 150-200 fps konstant på sitt gf2 mx400 kort med p4 2.8. SÅDETSÅ:p

Han som lurer om han skal kjøpe msi-kortet kan berre kjøpe i vei. Eg bruker det sjølv. Men det dropper meir enn gforce2 gts, som eg hadde før. Eg merka at msi gf4 ti4200 droppa ein del på aztec, sjølv i 1.5. Det gjorde ikkje gf2. Viss du berre skal spele cs ville eg ha skaffa eit gf2 gts/pro. Det dropper ALDRI imotsetning til gf4 som er ein flaskehals i cs. Hadde det ikkje vært for dagens spel hadde eg fortsatt hatt gf2 gts i min maskin for å spele cs(Har spelt konstant i 4 år)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hl = modda q2 motor. Dei som kjører denne best er nvidia sine gf2 kort og oppover. Det aller viktigaste er cpu. Ein kompis av meg kjører 150-200 fps konstant på sitt gf2 mx400 kort med p4 2.8. SÅDETSÅ:p

Han som lurer om han skal kjøpe msi-kortet kan berre kjøpe i vei. Eg bruker det sjølv. Men det dropper meir enn gforce2 gts, som eg hadde før. Eg merka at msi gf4 ti4200 droppa ein del på aztec, sjølv i 1.5. Det gjorde ikkje gf2. Viss du berre skal spele cs ville eg ha skaffa eit gf2 gts/pro. Det dropper ALDRI imotsetning til gf4 som er ein flaskehals i cs. Hadde det ikkje vært for dagens spel hadde eg fortsatt hatt gf2 gts i min maskin for å spele cs(Har spelt konstant i 4 år)

så så sant, samme har 2 kompiser av kjører cs smuud med geforce 2 GTS

Lenke til kommentar
...GF2MX200 klarer 100FPS i CS.

Og du spiller ikke/har ikke spilt mye CS?

Jeg hadde 100 fps i cs 1.6 før påske med en 1.1 ghz celeron og et gforce 2 mx.

Alene på egen server?

Alene på egen server mens han stirret rett inni en vegg sannsynligvis.

Nei, 5on5 på d2 når jeg sitter i b med 3-4 fiender foran meg.

Lenke til kommentar

De som ikke klarer 100 FPS på en normal server med et GF4 TI4200 128 MB har lite peiling på PC...

 

Satt på TG og tenkte at jeg ville ha 100 FPS, jeg bare snudde meg og spurte en hyggelig CS-fyr om han kunne hjelpe meg.. Vips; 100 FPS!

 

:!:

 

En ting til; er resten av PC-en deres bra nok? Dere har vel P1 133MHz og 48 MB SD-RAM hele gjengen?

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Prøv å svar på det han spør om isteden for å være så langt borte fra topic.

 

Jeg har akkuratt det kortet som du viser til, og det er ypperlig til cs. Man har 100fps unntat når det er smoke, for da er det 60+ fps i cs 1.6.

 

Etter litt klokking er det 100fps hele tida :) Dette kortet er i tilleg til å være et "cs kort" også et bra overklokkingskort....

Lenke til kommentar
Hvorfor 100 FPS? en tegnefilm har ca. 24 FPS og eg har til gode å høre noen si at en tegefilm hakker.

stor forskjell på dataspill og tegnefilm. Plz ikke prøv å dra den debatten inn hit..

 

forøvrig greit kort...kanskje litt overpriset? ikke veit jeg...men 500 spenn for det kortet virket litt mye i forhold til hva du får...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...