knutby Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Skal sette opp 2 veggkontakter med c5e mellom, men jeg har glemt rekkefølgen på ledningene Hvilken farge er jo ikke noe problem siden den er fargekodet, men skal jeg starte med halv eller hel farge først? og skal jeg ta det motsatt på andre siden?
knutby Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Jeg snakker om den kabelen som går mellom veggkontaktene... ikke kabelen fra pc til vegg.. Hvis ikke det er det samme da..?
agvg Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Jeg snakker om den kabelen som går mellom veggkontaktene... ikke kabelen fra pc til vegg.. Hvis ikke det er det samme da..? Det pleier da og stå på kontaktene for veggmontering, det finnes ingen standard på dette som det gjør for RJ45-plugger.
Mr.Elendig Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 (endret) i dei aller fleste kontakter: blå orange grøn brun med den kvite ledaren først. elko kontakt? a og b grein er merka med at den eine har eit kvitt "hjørne" på ,erkingen Endret 3. august 2004 av Mr.Elendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå