Gå til innhold

Tatt i å onanere...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oversettelse av de tyske frasene forresten:

 

"ach Helga, du fickst migh so schnell" -> ah Helga, du ***** så raskt.

"wow, Joachim, du bist einer grosser kerl" -> wow, Joachim, du er en 'diger' kar.

"Keine durchwall, KEINE DURCHWALL! ahh Ich liebe durchwall!" -> Ehm, har ingen anelse. Høres litt Monty Python ut tho'. :p

"Vollen sie mich in der hinter angepluggen?" -> ehm... la oss bare si at det har noe med rektum å gjøre.

 

------

 

Tilbake til saken:

 

Skjønner egentlig ikke helt hva problemet er. Masturbasjon er en helt naturlig ting som ikke nødvendigvis trenger å være et "fyfy"-emne, selv ikke her i det puristiske Norge. ;) Skjønner dog at trådstarter ble litt flau.

Durchwall=skikkelig magashjau

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Faen sa teit dette tema er...

Bestemora di tok deg pa fersken, so what.

Hun har nok runka bestefaren din nok ganger i livet, sa jeg tror nok hun forstar hvor vanlig det er, halllllooo.

Hun er sikkert mest flau over det hele, siden hun invaderte ditt private rom midt pa natten. Hun skammer seg sikkert pga det.

Syns uansett det var en merkelig topic a snakke om pa et forum....

Lenke til kommentar
Faen sa teit dette tema er...

Bestemora di tok deg pa fersken, so what.

Hun har nok runka bestefaren din nok ganger i livet, sa jeg tror nok hun forstar hvor vanlig det er, halllllooo.

Hun er sikkert mest flau over det hele, siden hun invaderte ditt private rom midt pa natten. Hun skammer seg sikkert pga det.

Syns uansett det var en merkelig topic a snakke om pa et forum....

Off topic: Jeg synes rød vs blå trådene er mye morsommere :!:

 

On topic: Åssen ville du reagert hvis bestemora de ferska deg?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noen bestemor lenger, så jeg slipper sånne problemer :p

Edit: Det spm var visst ikke til meg, men jeg svarte visst likevel.

 

----

 

"Achtung, achtung!! Der [0x]-penis ist los!"

"Die übersexeh Opa liebst das 'syn'"

 

Kok. Jeg suger i tysk. Natta.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Faen sa teit dette tema er...

Bestemora di tok deg pa fersken, so what.

Hun har nok runka bestefaren din nok ganger i livet, sa jeg tror nok hun forstar hvor vanlig det er, halllllooo.

Hun er sikkert mest flau over det hele, siden hun invaderte ditt private rom midt pa natten. Hun skammer seg sikkert pga det.

Syns uansett det var en merkelig topic a snakke om pa et forum....

Nå får jeg stygge bilder i hodet .. ÆÆÆææ!

 

uansett, hvordan går det med deg som ble ferska? HAr du overlevd!? :p

Lenke til kommentar
Til deg som ble ferska

Er du redd for bestemorra di el, det er din egen kropp, ikke hennes....

 

Frykter du bestemorra di, henne som lukka opp døra eller no....haloooo....man har rett til litt privat tid for seg selv, det har hu også, så hva faen er du egentlig redd for????

Er vel ikke snakk om å være "redd for" dette her, men heller hva som er akseptabel oppførsel og om det bør diskuteres der hjemme.

Endret av iCrap
Lenke til kommentar
Til deg som ble ferska

Er du redd for bestemorra di el, det er din egen kropp, ikke hennes....

 

Frykter du bestemorra di, henne som lukka opp døra eller no....haloooo....man har rett til litt privat tid for seg selv, det har hu også, så hva faen er du egentlig redd for????

Er vel ikke snakk om å være "redd for" dette her, men heller hva som er akseptabel oppførsel og om det bør diskuteres der hjemme.

Selvfølgelig det er akseptabelt. Det er ikke liksom akseptabelt at han runker, men akseptabelt at bestemor har sugd bestefar sin penis

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...