Gå til innhold

CD-key. Funker ikke

Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Kjøpte idag en versjon av half life pga jeg trengte ny CD-Key. Men når jeg skal registrere den i STEAM, så kommer det opp at den er i bruk hos en annen bruker. Spillet var forseglet når jeg kjøpte det. Så den kan ikke være stjålet.

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben. Du kan jo prøve å sende en mail til de ansvarlige med bevis på at du faktisk har kjøpt spillet (men har ikke hørt at det har hjulpet for noen)

Er oppe i min 3. kopi av HL og ingen av de har funket i STEAM enda. :cry:

Skrevet

Det står jo hva du skal gjøre hvis keyen er i bruk. Jeg sendte mail med bilde av CD-plata, coveret, manual med CD-key og screenshot fra bestillingslista mi på play.com og fikk ny key.

Skrevet
Det står jo hva du skal gjøre hvis keyen er i bruk. Jeg sendte mail med bilde av CD-plata, coveret, manual med CD-key og screenshot fra bestillingslista mi på play.com og fikk ny key.

Å den keyen du fikk funka?

Skrevet

Det fins kanskje en key generator som lager koder som er lik de orginale sånn at de blir tatt i bruk selv om key'en er i forseglet eske?

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg som sliter. Skal sende mail i morga jeg. Så får vi se!!!

Skrevet
Jeg sendte mail med bilde av CD-plata, coveret, manual med CD-key og screenshot fra bestillingslista mi på play.com og fikk ny key.

Jeg kjøpte nylig Half-Life Generation, når jeg lager en konto hos steam for jeg fort beskjeden at CD-key'en allerede er registrert i steam-konto fra før av, så sendte jeg mail til valve, og jeg lurer på hvor lang tid det tok før du fikk CD-key'en ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...