Gå til innhold

Doom3 går smooth med r9800pro asa


evgeny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror ikke jeg blir skuffet over Doom 3..

forventer ikke at det er bra.

 

I dagens spill legger de alt for mye vekt på grafikk og effekter, spillet drukner nesten i alle finessene og man sitter der og synes det er jævlig bra i noen timer før man går lei hele spillet.

 

de beste spillene gjennom tidene hadde ikke supergrafikk og everdrevent realistisk fysikkmotorer..

 

her er de spillene jeg mener er de beste:

 

Red Alert 1/aftermath/2/

Diablo serien

Starcraft

Ultima online (savne.. brukte over 2 år av livet mitt på det)

 

rekkefølgen har ikke noe å si på hva som er "best"

 

kanskje bare jeg er av typen som blir fort lei fps spill..

Lenke til kommentar
En ting kan jeg trygt si ,Doom 3 ble ikke den HL2 killeren alle spådde , da må HL2 vise seg å være helt fulstendig ræva.

Hehe, har ikke prøvd doom 3 enda jeg da. Men regner ikke akuratt med at doom3 skal komme i nærheten av HL2. Virker på meg som doom3 er et vakkert stykke arbeid med en bedriten historie.

 

Men for all del....doom3 kom og overrask meg :hmm:

Lenke til kommentar

når det gjelder om spillet hannes er lovlig eller ikke er det ingen som kan si noe på det. for alt jeg vet kan han ha forhåndsbestilt hos en forhandler som tør å sende ut spill/film før release datoen.

 

som oftest har butikkene spillet lenge før det skal bli gitt ut.

jeg har mange ganger fått dvder flere dager/uker før release datoen... :yes:

 

apropo at det gikk såpass bra på di maskin hørtes supert ut. var litt bekymret for at laptopen min ikke skulle duge :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
D3 skulle vist bli sluppet idag i USA, så med mindre posten derifra kommer seg over på et par timer så har han nok hentet D3 fra nettet som altfor mange andre!

 

Når skal folk lære....

Om ikke Doom var kommet ut enkelte plasser hvordan kan det være på nettet da...Bare en tanke!

Hvordan tror du filmer som ikke har kommet på kino enda, eller er sluppet i andre land, kommer på nettet først.

 

Har du hørt om utro tjenere i firmaet?

 

Jupp jupp.

Lenke til kommentar
Vet om folk som kjører ganske glatt på TI4200 kort.

Isåfall med dårlig settings og lav oppløsning ,for et Ti4200 kort støtter ikke engang directX9 som er ganske vitalt for spillet!!

Du er klar over at Doom 3 motoren ikke benytter DirectX9? Men har like mange features på et GeForce3 Ti kort som Nvidia 6800 Ultra...

Lenke til kommentar

Bare for å kommentere det. Jeg har doom3 orginal lovlig allerede. Dette pga. jeg jobber hos butikk, og vi får spillene før release, men setter dem ikke ut før datoen.......

 

Noen som bør være litt forsiktige med å komme med slike bastante uttalelser som at åhh, han har lasta det ned, steng tråden....

 

 

1. Han nevner ikke å ha gjort noe ulovlig.

 

2. Det var ikke det tråden var om, det var synspunkter på grafikk/lyd/spillbarhet ang. doom3.

Lenke til kommentar
Jepp, slike skryteposter er jo ikke noe annet enn å fortelle hele verden at du har lastet ned en piratkopi.... (D3 har vel vært tilgjengelig i kriminell-versjon[TM] med crack i to dager snart.)

Har du orginal Windows da ??? Lim in bilde av din lisens da. :innocent:

Lenke til kommentar
Nå kommer alle warezfolka på forumet og briefer med at de har lasta det ned... tåpelig. :nei:

han briefet ikke da han bare formidlet jo bare at spillet kjørte bra på hans 9800pro . å at det går an å spille doom 3 uten et x800pro eller 6800 .

som for mange på forumet tror man må ha. . å det tar alt for lang tid ådrepe fiendene i doom 3 . er jo som å skyte en elefant med softgun. det er tåpelig.

spillte alpha versionen håper de har ordnet på det.

Lenke til kommentar
å det tar alt for lang tid ådrepe fiendene i doom 3 . er jo som å skyte en elefant med softgun. det er tåpelig..

Utifra di bildene jeg har sett så er jo monstrene på størrelse med små elefanter, så med mndre man har ei saftig rifle så burde det ta litt tid å skyre ned monstrene... kan jo også være at disse monstrene har ufattelig tykk hud...

Lenke til kommentar
Vet om folk som kjører ganske glatt på TI4200 kort.

Isåfall med dårlig settings og lav oppløsning ,for et Ti4200 kort støtter ikke engang directX9 som er ganske vitalt for spillet!!

Du er klar over at Doom 3 motoren ikke benytter DirectX9? Men har like mange features på et GeForce3 Ti kort som Nvidia 6800 Ultra...

Fra Hardocp:

If you have a low-end video card, fear not, DOOM 3 will look good on it. By default, all of the advanced quality settings such as shadows, specular lighting, and bump mapping are enabled. As long as your video card meets the system requirement of a GeForce4 MX-440 64MB, all of these effects will be available to you. The only effect that will not be present is Heat Haze, which requires a DX9 level video card.

 

Jeg veit ikke om dette betyr at eldre kort ikke *kan* gjøre dette, eller om det rett og slett går for treigt - "Heat haze"-greia ser ihvertfall helt rått ut.

 

Du har jo rett i at Doom3 ikke bruker DirectX9, eller directX i det hele tatt når det kommer til grafikk, men at man har like mange features på et Geforce3 som et 6800Ultra blir i beste fall å strekke sannheten litt. Man ønsker jo gjerne noe annet enn et lysbildshow.

Lenke til kommentar
Så lenge ikke trådstarter nevener "WAREZ" så har du egentlig ikke en dritt med hvor han har fått det!

 

Rett og slett frekt er det!

 

Få deg et liv mann! :wallbash:

Svært så saklig du var da. Hvis du virkelig ikke klarer å se hvorfor jeg og andre er svært tvilsomme til slike poster så foreslår jeg at du får opp øya.

Etter at piratversjonen ble sluppet på nettet har det flommet over med slike poster både her og andre plasser og jeg er dritt lei av folk som skryter av at de har nedlastet en piratversjon! Det fører bare til at enda flere gjør det som igjen fører til enda værre salgstall. Mange sier at de kommer til å kjøpe det når det kommer ut, men i virkeligheten så er det bare en brøkdel av disse som faktisk gjør det!

 

Om jeg tar feil så skal jeg selvfølgelig være kjapt ute med en unnskyldning, men da skal jeg ha et bevis på at trådstarter faktisk har kjøpt spillet!

1. Trådstarter har ikke nevnt noe om warez eller nedlasting av spillet.

 

2. Butikker som har fått spill før release-date har mage ganger solgt spillet "under bordet" før dato!

 

3. Trådstarter kan sitte i usa og skrive posten.

 

4. Trådstarter kan sitte å dikte opp alt han skrev.

 

5. Hvordan han har evt. skaffet seg spillet, har du ingenting med! :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...