Gå til innhold

Error Deleting File


Dafe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er explorer.exe som "bruker" filen. Når jeg ikke er inni mappa der filen ligger blir den ikke brukt, men når jeg trykker på mappa den ligger i brukes jo explorer.exe automatisk for å vise innholdet, dermed tror filen at den er i bruk... virker det som...

 

Kan jeg slette filen med en kommando i Run? Vil det "lure" filen? Hva er kommandoen i så fall?

 

Eller har noen et bedre forslag?

Lenke til kommentar
Virus kanskje? Prøvd å se om du har noen lumske, ukjente programmer i task manager?

Jeg søkte på google på hver eneste prosess, og stopte alle som ikke var viktige, men selv da fikk jeg ikke sletta fila :roll:

Dette begynner å gå meg på nærvene. At en så enkel ting som å slette en fil kan bli så vanskelig :mad:

 

Vel, takk for all hjelp hittil i hvertfall :thumbup:

 

@trn100: prøvde det også, men det gikk ikke...

 

Begynner å gå tom for idéer her :shrug:

Lenke til kommentar

Mulig at det er nevnt, men prøv å starte opp i sikkerhetsmodus og fjern den da!

 

Det er også mulig at det på en eller annen måte går ann å slette den i CMD slik at du kan avslutte den der mens Explorer.exe er avsluttet! I tilfelle du ikke vet hvordan du skal få tilbake menyer og ikoner etter at dette er gjort er det bare å åpne oppgavebehandling, velg kjør og så skriv inn explorer - Enter!

 

Kom foresten på at du kan forandre filer i WMP, og andre progrrammer der en kan åpne filer, når explorer er avsluttet; Åpne WMP, gå inn i oppgavebehnadling, avslutt explorer, trykk fil - åpne i WMP, finn filen og slett den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...