Stig-Arne Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 P4 E har 2 mb cache.. står i siggen hannes Som forøvrig er for lang
tbend Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 P4 E har 2 mb cache.. står i siggen hannes Som forøvrig er for lang Må rette litt... P4 e har 1mb "prescott" P4 c har 512kb "Northwood" P4 EE har 2mb "northwood" og ser ut til at det er den du har!....
fAight Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Ikkeno støv, 100% korrekt montering og korrekt lag med Arctic silver. Uoverklokket ligger spenninga akkurat der den skal. Edit: Mistenker temperatursensoren. ved 80C så burde man virkelig kjenne det på ribba. Men den er knapt lunka. og det ER skikkelig kontakt mellom CPU og ribbe. Har samme "problem" som deg. Jeg har 3.0 NW...nå i sommervarmen jobber den seg til 70 C ved spilling, men ribba føles ikke så varm. Vurderer å kjøpe meg ny og bedre kjøleløsning. Har boxed versjonen nå...
endrebjo Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 P4 EE har 2mb "northwood" og ser ut til at det er den du har!.... Er vel egentlig "Gallatin" kjerne og har 2MB L3 cache og 512 kB L2 cache
enurweb Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Min Northwood 3 Ghz @ 3,3 Ghz ligger på 37 grader idle.... og 46-47 grader etter 3dmark tester og spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå