Gå til innhold

Hvilken mus skal jeg velge? lei av ie/mx500 :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! siter her med en mx500, men er møkklei utformingen dens! har også en IE4.0 som jeg er passe fornøyd med, men siden scrollen er så dårlig har jeg lyst på noe helt nytt, som ikke alle andre har.

Derfor har jeg kikket litt rundt, og kommet fram til at valget står mellom:

Terratec Mystify Viper

Logitech mx310

og

Terratec Mamba

Har mest lyst på den første, men er det noen som har noen erfaringer?

Takker for alle svar!

MVH Erlend

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva med MX510 ?

:yes: yup! Denne ville eg ha kjøpt.

Jeg har valgt den, men han spør om en med annen utforming. Hvis du har lyst på Terratec Mystify Viper så kjøper du den.

Skrevet

Tror den mystify-viper musa er beregnet på bærbare PCer. Det vil si at den er knøttliten.

Mener å huske at noen andre på forumet hadde kjøpt den og ble mektig skuffet. Sjekk opp størrelsen på den før du bestiller hvertfall ;)

Sveinl.

Skrevet
Tror den mystify-viper musa er beregnet på bærbare PCer. Det vil si at den er knøttliten.

Mener å huske at noen andre på forumet hadde kjøpt den og ble mektig skuffet. Sjekk opp størrelsen på den før du bestiller hvertfall ;)

Sveinl.

Stemmer det :yes: Dersom du kjøper den, skal du være klar oover at den er utrolig liten. Det er ikke en vanlig mus, men en mus som er beregnet til laptop...

Skrevet

Da tror jeg jeg går for Mambaen :) som sagt så er de eneste alternativene

Logitech mx310

eller

Terratec Mystify mamba (tok vekk viperen fordi den er laptop mus :p )

Skrevet (endret)

Tror du skal bli godt fornøyd med det. Jeg har den musen, og den er meget responsiv for å si det slik. Det eneste som er litt finurlig er at min Mamba har en tendens til å stoppe i et sekund eller to sånn dann og vann...

Vet ikke om det er noe utbredt fenomen og de få testene jeg har sett av den musen har ikke nevnt noe slikt...

Ville også kanskje ha ordnet seg hadde jeg hatt større plass på hybelen...

Når det gjelder størrelsen på viperen så tror jeg ikke det er så gale, sjekk denne linken.

Edit: La til info om størrelsen på viper.

Edit nr 2: Hmm. Finurlig. Det ser ut som Razer driver og utvikler mus parallellt med Terratec. Razer har ikke fått gitt ut sin mamba ennå...

Endret av Onkel Kompost

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...