Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Enig der! Kunne faktisk vært greit i.f.t. å presentere ulike løsninger for kabling og vannkjøling bl.a.

Vet jeg selv brukte en del tid for å finne ut ulike løsninger som ikke alltid er like obvious :)

Du tar jobben du Hansien? :xmas:

Kan se om jeg mikser sammen noe i løpet av uka. Men ønsker gjerne at andre og er med på å bidra etter tråden er opprettet. Har jo bare bygget et av disse selv.

Tror Hansien har nok med Prodigy, men time will show :D

Jobber 4 dager i uka langt vekke i fra hjemmet, og Prodigyen blir ikke et prosjekt jeg stresser sammen så jeg skal vell greie å finne tid til å rable sammen noe løgn ord om R4 kabinettet.

Endret av Hansien
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker selv bare G35 og har ikke giddi å kjørt på med noe skikkelig headphone setup. Mulig jeg kommer til å investere ~3k på et oppsett neste år om jeg føler for det. Mitt nåværende G35 er godt over 2 år gammelt og det ser enda eldre ut. Ikke noe fake-skinn igjen på klokkeputene og den ene øreklokka er festet på igjen med 10 strips og litt el-teip. Egentlig mer behagelig å ha det på seg etter mekkinga.

Skrevet (endret)

En av grunnene til att jeg ikke gadd og legge i det ekstra er att det skal 4 kort inni her. Så jeg skal også bruke dette lydkorte senere på en annen pc, men så lenge bli det i denne her, Så vill si att dette er bra nok for den plus jeg har ikke en 6 pin molex til overs da absolutt alle utgangene og ledningene fra 1200W'n er i bruk :p

Endret av Extreme-Z-2
Skrevet

En av grunnene til att jeg ikke gadd og legge i det ekstra er att det skal 4 kort inni her. Så jeg skal også bruke dette lydkorte senere på en annen pc, men så lenge bli det i denne her, Så vill si att dette er bra nok for den plus jeg har ikke en 6 pin molex til overs da absolutt alle utgangene og ledningene fra 1200W'n er i bruk :p

Tror noen av Asus' lydkort bruker floppy
Gjest Slettet+412
Skrevet

Gleder meg til å eksperimentere med min i5-760. Se om jeg kan få til en fin 4,3 GHz. :D

Skrevet (endret)

Jeg vill faktisk si att jeg har en god chip kjører Prime 95 :-P 1444669.jpeg

Dette er en orginal clock men jeg har under-volta cpu'n for og se hvor langt ned jeg kom før den vart ustabil :p og her har dere resultate :)

Endret av Extreme-Z-2
Gjest Slettet+412
Skrevet

Gleder meg til å få tak i min 2. 3770K :D

Kult. :D

i5-760 @4,3 GHz og Asus 670 (osv.) blir ikke noe særlig flaskehals vell?

Skrevet (endret)

Hadde nå i5 750 og 7970 før. Gikk greit det. Gikk til og med brukbart på flat 2.66ghz som jeg måtte kjøre den på helt til slutt, men da sleit den litt

Endret av otl
Skrevet (endret)

Kult. :D

i5-760 @4,3 GHz og Asus 670 (osv.) blir ikke noe særlig flaskehals vell?

Høres helt flott ut det. :) Rimelig balansert, og GPUen vil nok begrense minst like ofte som CPU.

Endret av Andrull
Skrevet

Jeg forstår ikke at dere har hatt problemer med G35 mitt er straks 2 år gammelt og ser fremdeles nytt ut, brukt så å si mange timer hver dag :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...