SirGalrim Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) Pay-to-play løser også problemer med mange drittungespillere som ikke burde vært sluppet ut på internett til å begynne med. Etter min erfaring, ikke i det hele tatt! Sammenligning: NWN <-> SWG. NWN med flere servere sammen kan ha mange spillere i en PW verden og fungerer nesten som et gratis MMO(RP)G -> Også en del power players her, men de fleste rollespillere og omtrent alle på de serverene jeg har vært borti bruker f.eks OOC (out of character) når de sier noe karakteren ikke ville sagt osv. SWG, et av de dyreste MMO(RP)G'ene -> Flyter over av folk som aldri har hørt om å rollespille en gang. Her er det mange drittungespillere som bare snakker om jedi's og andre ting helt utenom spillet, og ikke har noen som helst forståelse for at andre personer prøver å rollespille. Litt ontopic: Kjøp deg Morrowind for en billig slant nå. Noen av de tinga som er i ekspansjonene (som journal forbedringa) er veldig greie. Men jeg anbefaler allikevel bare å kjøpe selve spillet uten ekspansjoner for en hundre lapp. For mange blir fort lei morrowind på grunn av det er så statisk og lite livaktig. Om du bli lei har du ikke sløsa så mye penger. Men det er noen gode mod prosjekter der ute. Endret 15. august 2004 av SirGalrim
Xanitra Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 vel jeg syns at ensidigheten er litt av sjarmen med spillet jeg da.. hadde ikke musikken vært fengslende ville jeg gått lei fort.. men musikken gjør at jeg kommer tilbake, på gang, og på gang. Men jeg er en av de musikk frelste jeg da.. så musikken er viktig for meg.
MrLee Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Pay-to-play løser også problemer med mange drittungespillere som ikke burde vært sluppet ut på internett til å begynne med. Etter min erfaring, ikke i det hele tatt! Sammenligning: NWN <-> SWG. NWN med flere servere sammen kan ha mange spillere i en PW verden og fungerer nesten som et gratis MMO(RP)G -> Også en del power players her, men de fleste rollespillere og omtrent alle på de serverene jeg har vært borti bruker f.eks OOC (out of character) når de sier noe karakteren ikke ville sagt osv. SWG, et av de dyreste MMO(RP)G'ene -> Flyter over av folk som aldri har hørt om å rollespille en gang. Her er det mange drittungespillere som bare snakker om jedi's og andre ting helt utenom spillet, og ikke har noen som helst forståelse for at andre personer prøver å rollespille. Litt ontopic: Kjøp deg Morrowind for en billig slant nå. Noen av de tinga som er i ekspansjonene (som journal forbedringa) er veldig greie. Men jeg anbefaler allikevel bare å kjøpe selve spillet uten ekspansjoner for en hundre lapp. For mange blir fort lei morrowind på grunn av det er så statisk og lite livaktig. Om du bli lei har du ikke sløsa så mye penger. Men det er noen gode mod prosjekter der ute. så tiltrekker NWN i seg selv en helt annen tilhenger skare enn ett starwars basert spill håper bare at Blizzard setter opp en RP server ved launch... jeg veit iallefall at jeg ikke kommer til å spille på annet hvis det blir tilgjengelig..
Xanitra Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 etter å ha spilt WoW, synes jeg faktisk at Morrowind er bedre,.
TaleX Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 World of Warcraft kan jeg personlig *garantere* deg at ikke kommer ut på markedet før TIDLIGST sommeren 2005. jaja... du var litt på villspor med denne kommentaren eller hva? må si ate WoW er det beste spillet på markedet nå om dagen og jeg vil anbefale det på det varmeste
dostojevski Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Behold, it has rissen! Rejoice greatly! For this thread was dead, but looh: IT LIVETH!
Hr. Jenssen Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 (endret) Om du ikke har rå til begge to, hvordan kan du da ha rå til å betale de månedlige regningene som må betales når du spiller WoW? EDIT: Oj, denne tråden var jo gammel... Endret 21. mars 2005 av MeTa][iC
SirGalrim Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 så tiltrekker NWN i seg selv en helt annen tilhenger skare enn ett starwars basert spill Noen er nekrofile her så kan jeg også: Jeg ser ikke hvor du vil med dette argumentet. For det første er det en urimlig påstand. Hadde du droppet "helt" så kunne jeg møtt deg, men å tro ikke samme folk vil spille nwn og swg ser jeg ikke hvor du får fra. For det andre var swg et eksempel på ET mmog, jeg kan dra frem andre. slik som wow nå. Med å bare avfeie argumentasjonen min slik du gjør, innrømmer du egentlig at den første påstanden din ikke stemmer imho.
Xanitra Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 [iC' date=21/03/2005 : 00:32] EDIT: Oj, denne tråden var jo gammel... jo, men jeg bumpet den opp for jeg syns at emnet er relevant nå også jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå