Piratpjokken Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Hva ville dere ha kjøpt av Morrowind og WoW? Er ganske fortvila pga av at eg ikkje har penger til begge. Så ka ville dokke ha kjøpt? Ville dere ha satsa på Morrowind eller satsa på WoW som enda ikkje har kommt ut(eller he det?)? (sitter i spenning og venter på et klokt svar!) Vet noken ka dato lanserings datoen er blitt satt på
eught Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Økonomisk sett, kjøp Morrowind. WoW vil ha en månedlig avgift, sikkert rundt 100 kr. Jeg synes Morrowind er kjedelig, men det er veldig mange som synes det er et glimrende spill. Det er uansett billig; jeg kjøpte det for 100 kr på Spaceworld (3 spill for 300).
Piratpjokken Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 (endret) Økonomisk sett, kjøp Morrowind. WoW vil ha en månedlig avgift, sikkert rundt 100 kr. nå kødder u ikkje sannt? Endret 31. juli 2004 av jalla`n
Rubex Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Jeg ville helt klart valgt WOW selv om det er månedsavgift for å spille det. Ut fra det jeg har sett ser det ut som et strålende spill.... Og dersom du ikke liker det, kan du bare slutte å betale månedsavgiften. Betal for en måned. Dersom du liker det så fortsetter du, dersom du ikke liker det så slutter du.... så enkelt er det
eught Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Økonomisk sett, kjøp Morrowind. WoW vil ha en månedlig avgift, sikkert rundt 100 kr. nå kødder u ikkje sannt? Nei. Vanligvis krever MMORPG-spill en månedlig avgift. Dette er stort sett for å dekke serverkostnader og vedlikehold/videreutvikling av spillet.
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hvis du velger Morrowind, så kan du kjøpe GOTY versjonen (Game of the year, med de to utvidelsespakkene) for 279 + frakt hos Gamesmix, noe jeg akkurat gjorde selv Den "vanlige" utgaven koster 129 på samme sted. Endret 31. juli 2004 av Slettet-rXRozPkg
Blib Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 World of Warcraft kan jeg personlig *garantere* deg at ikke kommer ut på markedet før TIDLIGST sommeren 2005. Vi snakker om Blizzard her og de har enda ikke startet closed beta for Europa. De er LANGT unna release. Så kjøp Morrowin og "have a blast" mens du venter på WoW
Litraphy Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 World of Warcraft kan jeg personlig *garantere* deg at ikke kommer ut på markedet før TIDLIGST sommeren 2005. Vi snakker om Blizzard her og de har enda ikke startet closed beta for Europa. De er LANGT unna release. Så kjøp Morrowin og "have a blast" mens du venter på WoW Jeg må si meg litt uenig med deg her. Blant annet så nevner du det at closed beta ikke engang har startet her i europa. Men faktisk så starter den innen et par uker. Signupen sluttet for bare 1 uke siden. Så vi er ikke så på etterskudd som du skal ha det til. Jeg tror også Blizzard vil lansere spillet lenge før Q2-Q3 2005 som du antyder. Dette av et par små grunner, blant annet det enorme tidspresset og pengepresset. Det ville vært et utrolig tap hvis de skulle utsatt et spill som dette gang på gang. For å være litt ONtopic her nå, så må jeg si at dette virker som et litt rart spørsmål å spørre. Med tanke på det at disse to spillene er TOTALT forskjellig. Det ene er kun singelplayer og går mye mer rett etter RPG reglene. Derimot WoW er et MMORPG som dreier seg mest om vanlig PvE og noe PvP. Så et valg mellom disse to er nesten umulig. Du må heller tenke litt over hva slags spill du vil ha. Vil du ha et spill du kan ha det utrolig kult med i et par uker. Eller vil du ha et online spill som du lett kan ha det enda mer utrolig kult med, i fort 2-3 år.
Blib Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 (endret) Du overbeviser ikke meg du. Hvor mange Blizzardspill har du virkelig *ventet* på? Blizzard tar seg *god* tid. Og jeg har heller aldri hentydet til at vi er på etterskudd, langt mindre trodd det selv. Blizzard er som Gandalf, "arrives excactly when he means too." Jeg bare konstanterte at vi enda ikke har startet denen betaen, selv om jeg vet at første fase sannsynligvis vil begynne snart. For dem av oss som har ventet på Blizzardspill tidligere så vet vi at betatestinger godt kan ta et år eller noe, vi kjenner dem såpass godt nå Og vi er forresten on topic enda, det er liten vits i å be trådstarter vente på et spill som er minst 6 måneder unna. Og hvis du er uenig i at det er så lenge til tror jeg nok at trådstarter gjerne vil høre det og vips, det er relevant nok til at vi kan, og bør snakke om det. Men la meg bare summe det opp en gang til: Blizzard er TREGE. Vi vet det, vi aksepterer det og når de endelig kommer ut er vi glad for det. Blizzard gjør en fantastisk jobb og tar sin tid. De taper ikke penger, de tjener Endret 31. juli 2004 av Blib
Piratpjokken Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 Det var først når broren min fikk tak i Warcraft 3 eg begynte å digge Blizzard serien. Heftigt strategi spill det! Takk for alle svar som har kommt . Men da vet eg ka eg skal gjere ! som sagt takk for alle svar . Morrowind skal inn i pc! Men har enda ikkje kommt over måneds avgifta!
Ol'H Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Du overbeviser ikke meg du. Hvor mange Blizzardspill har du virkelig *ventet* på? Blizzard tar seg *god* tid. Og jeg har heller aldri hentydet til at vi er på etterskudd, langt mindre trodd det selv. Blizzard er som Gandalf, "arrives excactly when he means too." Jeg bare konstanterte at vi enda ikke har startet denen betaen, selv om jeg vet at første fase sannsynligvis vil begynne snart. For dem av oss som har ventet på Blizzardspill tidligere så vet vi at betatestinger godt kan ta et år eller noe, vi kjenner dem såpass godt nå Og vi er forresten on topic enda, det er liten vits i å be trådstarter vente på et spill som er minst 6 måneder unna. Og hvis du er uenig i at det er så lenge til tror jeg nok at trådstarter gjerne vil høre det og vips, det er relevant nok til at vi kan, og bør snakke om det. Men la meg bare summe det opp en gang til: Blizzard er TREGE. Vi vet det, vi aksepterer det og når de endelig kommer ut er vi glad for det. Blizzard gjør en fantastisk jobb og tar sin tid. De taper ikke penger, de tjener Blizzard er onde og kyniske mennesker...
Spiffen Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Burde klare å spare 500kr til wow det er et halvt år +\- til det kommer -_- så kjøpe morrorwind nå og wow når det kommer
Colin Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Selvsagt er det månedsavgift på WoW, det er jo et MMORPG som bruker serverne til Blizzard. Alle MMORPG koster penger (hvertfall de fleste). Morrowind og WoW kan i så måte ikke sammenlignes, da Morrowind ikke engang har multiplayer Men Morrowind er et knallspill, så stå på!
Elyas Machera Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Kjøp Morrowind: Game of the Year-edition nå, og når WoW kommer leser du kritikkene av spillet, og bestemmer deg
Xanitra Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hvis du velger Morrowind, så kan du kjøpe GOTY versjonen (Game of the year, med de to utvidelsespakkene) for 279 + frakt hos Gamesmix, noe jeg akkurat gjorde selv Den "vanlige" utgaven koster 129 på samme sted. DET er en god invistering. Så gjør det.
Piratpjokken Skrevet 14. august 2004 Forfatter Skrevet 14. august 2004 Hvis du velger Morrowind, så kan du kjøpe GOTY versjonen (Game of the year, med de to utvidelsespakkene) for 279 + frakt hos Gamesmix, noe jeg akkurat gjorde selv Den "vanlige" utgaven koster 129 på samme sted. på bestshop koster der 249, men er det med frakt? link
MrLee Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 jeg likte aldri morrowind (fikk for mye følelsen av å flyte som ett punkt i løse lufta...gjorde meg litt kvalm.. så jeg fikk ikke starta skikkelig... Men at WoW har månedsavgift er bare naturlig...Det koster ufattelig mye å drive en server som klarer å svelge unna 2-3 TUSEN brukere samtidig, og det er ganske naturlig at utviklerene tar seg betalt for å drive dette. Derimot har jeg sett flere indikasjoner (fra poster på forum o.l.) på at WoW skal bli gratis å laste ned når det blir gitt ut (sånn at man slipper å betale 500 kr for CD og den første måneden, men bare betaler den ca 100 lappen for å spille første måned.) Pay-to-play løser også problemer med mange drittungespillere som ikke burde vært sluppet ut på internett til å begynne med..
Litraphy Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Pay-to-play løser også problemer med mange drittungespillere som ikke burde vært sluppet ut på internett til å begynne med.. Desverre tar du grundig feil der
MrLee Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 jeg sa mange, ikke alle. Det er alltids endel som får morra eller fattern' til å betale for dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå