Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverkskabel kobler fra og til konstant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med nettverkstilkoblingen. Det har seg sånn at nettverkskabelen går i frakoblet modus så snart den har koblet seg til. Sånn fortsetter det. Fram og tilbake. Koble til, koble fra. Dette gjør det umulig å gå på internett

Noen forslag til hva som kan være problemet? Jeg har prøvd å skifte ut ledningen. Nettverkskortet er integrert på mitt nforce hoverkordt fra NVIDIA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen forslag til hva som kan være problemet? Jeg har prøvd å skifte ut ledningen. Nettverkskortet er integrert på mitt nforce hoverkordt fra NVIDIA.

Ferdigkjøpte eller hjemmelagde kabler?

Skrevet

Hva benytter du utover nettverkskort i maskinen ?

Switch, HUB, rett i modem ?

Kan du speifisere bedre.

Inge

Skrevet

Er på jobben dette her. Kabler og alt har fungert inntil i går. Er koblet opp mot en hub av typen 3com tp/12 hub. På denne så blinker absolutt alle lampene i et evig sirkus. Noen med peiling på 3com hubber?

Tester knowledgedatabasen hos 3com også.

Skrevet
Noen med peiling på 3com hubber?

Det er ikke noen som har koblet noen kabler i loop eller med kortsluttning, oppfører den seg likt om du plugger ut alt av kabler?

Skrevet (endret)

Feil på nettverkskortet, eg fekk samme feil på ein jobb pc her..Var berre å bytte det ut, sparer mest peng:D Du sliter litt siden det er integrert:p Kanskje du berre treng å sette i eit nytt i ein pci-slot

Endret av Theoden
Skrevet

Byttet nettkort, så nå er det problemet ute av verden. Allikevel sliter vi fortsatt med huben her. Selv om alt frakobles og strømmen tas ut i god tid, fortsetter hubben å blinke som en gal alle plasser hvor lys trenger ut. Dette selv om ingenting er koblet til, foruten strøm. Noen forslag?

Evnt: noen som har kontaktinfo til 3com Norge?

Skrevet
Evnt: noen som har kontaktinfo til 3com Norge?

Hvis du ønsker telefonsupport fra et nordisk kontor, tel. 22 58 47 00 - der treffer du en svenske som setter deg over til engelsktalende, eller du ringer direkte 815 33 047... forøvrig [email protected]

Skrevet

1 kabelen (har vært borti det før)

2 støy (strøm veldig nært kabel

3 annen feilkobling i 3 com en (en kabel går både fra og til uten å være innom pc

4 nettverkskort driver oppdater avinstaller installer på nytt

5 hardware feil i kort

6 minnet fullt i 3 comen - slå av slå på hvis switch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...