Gå til innhold

Dårlug utvalg av XboX titler.


ak50224

Anbefalte innlegg

noen spill er best på konsoll, noen på pc - slik er det... starcraft til nintendo64 er jo helt idiotisk... spille over splitscreen... er jo ti ganger verre enn wallhacks på cs...

pc kan være kongebra - men min er så ustabil og jeg må justere på grafikk osv og det er noe herk og spille med. heldigvis har jeg ps2 med fete spill :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-29 18:23, Jellyfisk skrev:

Ahh. Jeg er så glad jeg har PC. Kraftigst, desidert best utvalg, billigst spill, (best spill), + man kan bruke den til skrivemaskin, webbrowsing, +++


Men for all del, skulle gjerne hatt en PS2 så jeg fikk spilt FFX


 

Enig med PC delen. PC rules! Men jeg vile heller satse på en Cube enn en PS2. Final Fantasy Unlimited kommer til Cubeen snart.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-30 19:15, starfish skrev:

Halo er det eneste råe spillet til xbox for tiden.

Men man kan jo bli lei av det ganske fort.

Jeg bare venter til The elder scrolls III: Morrowind kommer ut på xboxen jeg.



 

Sikkert noen som blir lei det fort. Men jeg spiller det fortsatt kjempe masse.. Holder på å runne det på Legendary, er jo super fett. AI'n er den beste jeg har sett!

 

Halo er det eneste super rå tittelen på XBOX, helt korrekt. Syntes det er nok med andre bra spill også, men de er ikke super rå!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-30 21:30, starfish skrev:

Jeg har bare runna det på easy jeg..holder på med normal nå.



 

Er det Halo du snakker om? Uansett, jeg forstår ikke folk som spiller kule spill på easy. Det ødelegger jo spillene totalt. Easy er ingen utfordring, start på normal som utvikklerne mente var passe vanskelig. Easy er for pyser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...