Gå til innhold

Opera...kjøpe eller gratis versjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved får du vel hovedsakelig to fordeler: Du mister banneret og du får service. I tilleg kommer den moralske fordelen av å støtte Opera, noe jeg syns overgår de to andre "by far".

 

I tillegg mener jeg å huske at hvis du kjøper Opera så får du også med alle oppdateringer gratis, innenfor samme versjonsnummer. Så kjøper du nå, med Opera 7.53 som nyeste, får du fremdeles beholde dette ved v7.54, 7.60 og gjerne 7.99. Men ikke v8.0.

Lenke til kommentar

Koster ikke opera bare 350 kr eller noe (?)

Da hadde jeg kjøpt det ! Opera er jo en god norsk nettleser og du får ikke bare ett sinnsykt bra program men du støtter også selskapet Opera ( er litt stolt av opera, siden det er norskt :p )

 

EDIT: FF er oppskrytt deluxe !

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Opera folka har en policy som er at man får lisens til et ekstra OS for bare 70 kroner eller noe slikt. For min del så bruker jeg Linux og windows om hverandre, og har registrert Opera i begge to. De startet med dette etter at jeg hadde sendt mail om at jeg ikke kom til å betale full pris for en lisens om jeg ikke også fikk til et annet OS veldig billig =) Sikkert tilfeldig, men dog...

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...