Gå til innhold

Kan vil slutte med "XBOX, GC, PS2 er best" tullet?


Fro

Anbefalte innlegg

Nå vet vi hvem som liker hva, også kan vi svare på spørsmål om de forskjellige konsollene hvis vi vet svaret. Eller så kan vi snakke om spill til alle forskjellige konsoller, å drite i hvilken som er best.

 

Som f.eks. hva blir de største overraskelsene på årets E3? Hvilken konsoll tar dette årets show?

 

Jeg tror MS lærte av fjortårets dårlige E3, og jeg tror de vil ha masse titler som er storslagne og eksklusive. Vi har ikke hørt noe fast om Rare buyout, kanskje det er MS som har kjøpt de. Vi får se..

 

Jeg tror PS2 kommer til og ha det kjedligste showet.

 

GameCube kommer til å ha mange spennende og morsomme titler, som Mario Sunshine, Zelda og Donkey Kong. Det blir jo kjempe gøy!

 

Spennende 2 dager blir det i hvert fall..

 

Deres meninger?

 

[ Denne Melding var redigert av: Fro på 2002-04-26 00:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er spent på hva Nintendo vil vise på E3, tidligere har titler som Pikmin og Smash Bros kommet ut av ingenting.

 

Jeg blir forbanna hvis Microsoft kjøper Rare. Håper det ikke skjer, da blir aldri Star Fox Adventures og Donkey Kong Racing gitt ut og det er et tap for spillverdenen. Men, husk at det ryktet ble startet på et message board for en nintendo side for å sjekke hvor raskt et slikt rykte ville spre seg.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-26 00:21, Roamer skrev:

Håper det ikke skjer, da blir aldri Star Fox Adventures og Donkey Kong Racing gitt ut og det er et tap for spillverdenen. Men, husk at det ryktet ble startet på et message board for en nintendo side for å sjekke hvor raskt et slikt rykte ville spre seg.



 

Vel, det er her du tar feil. Rare har uttalt at de har tenkt til å gjøre Star Fox til et pultiplatform spill. Så hvis MS har kjøpt det, mister ikke spill verdenen spillene, de blir nok da XBOX exclusive. Det liker jo jeg i hvert fall, men ikke GameCube folket :smile: Og det har gått mange rykter om at Rare blir kjøpt opp, og ikke bare av MS. Så det er ikke bare på et nintendo forum det ryktet har oppstått.

 

Og du kan være sikker på at MS annonserer noen nye firmaer i mappen sin på E3 i hvert fall. Så det som blir spennende er, hvilke firmaer er det. Rare er en mulighet...

Lenke til kommentar

Quote:


Vel, det er her du tar feil. Rare har uttalt at de har tenkt til å gjøre Star Fox til et pultiplatform spill. Så hvis MS har kjøpt det, mister ikke spill verdenen spillene, de blir nok da XBOX exclusive. Det liker jo jeg i hvert fall, men ikke GameCube folket :smile: Og det har gått mange rykter om at Rare blir kjøpt opp, og ikke bare av MS. Så det er ikke bare på et nintendo forum det ryktet har oppstått.


Og du kan være sikker på at MS annonserer noen nye firmaer i mappen sin på E3 i hvert fall. Så det som blir spennende er, hvilke firmaer er det. Rare er en mulighet...


 

Star Fox Adventures: Dinosaur Planet kommer aldri til Xbox uten Nintendos tillatelse. Både Star Fox og Donkey Kong er Nintendo trademarks, så du kommer nok ikke til å see Star Fox Adventures på Xbox. Så dette med at SFA blir multiplatform er bare bull shit, vist ikke de lager det om til et GameBoy spill da :smile:

 

Dette med at Rare skal bli kjøpt opp av M$ er ganske far out (men ikke usansynlig). Den eneste grunnen til at det spekuleres i at Rare skal gå multi platfor er at de gav ut et jule kort med Banjo Kasui og flere konsoller som PS2, GC, GBA, Xbox og DC. Og siden Rares kontrakt med Nintendo er gått ut så spekuleres det om at Rare skal gå multiplatform.

 

Og med multiplatfor så menes det nødvendig vis ikke at Rare blir kjøpt opp, eller at de forlater Nintendo. Rare er ikke bare spill utvikler men også utgiver, det kunne tenkes at Rare gjør som Sega. Men uansett så kommer SFA:Dino Planet, Kameo, DK Racing og Perfect Dark til GameCube. Og inntil Rare og Nintendo sier noe annet, så er alt dette med oppkjøp og multiplatform bare rykter, og dere burde ikke se på det som noe annet.

 

[ Denne Melding var redigert av: HardCubed på 2002-04-26 15:48 ]

Lenke til kommentar

Vel, Rare har faktiskt uttalt at de tenker på og ta Star Fox multi platform. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg er 100% sikker på at jeg har lest det.

 

Også er det ikke Nintendo som har krav på rettighetene til Star Fox, det er Rare. Men Nintendo kan ha kontrakt med Rare om at det skal være eksklusivt. Så lenge ikke Nintendo eier Rare, har de ikke rettighetene.

 

Så lenge Rare ikke lager spillene på oppdrag fra Nintendo da, det vet jeg faktisk ikke.

 

Et eksempel er jo at hvis MS kjøpte Take2(som det gikk rykter om), så hadde ikke de fått rettighetene til GTA3 pluss alle de andre titlene de gir ut.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-26 16:13, Fro skrev:

Vel, Rare har faktiskt uttalt at de tenker på og ta Star Fox multi platform. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg er 100% sikker på at jeg har lest det.


Også er det ikke Nintendo som har krav på rettighetene til Star Fox, det er Rare. Men Nintendo kan ha kontrakt med Rare om at det skal være eksklusivt. Så lenge ikke Nintendo eier Rare, har de ikke rettighetene.


Så lenge Rare ikke lager spillene på oppdrag fra Nintendo da, det vet jeg faktisk ikke.


 

Har ikke mora di lært deg at du ikke skal tro alt du leser?

 

Det orginale Star Fox var et SNES spill, laget og utgitt av Nintendo. Nintendo eier navnet "Star Fox" og alle figurene i spillet, det er det som er hele poenget med trademarks og copyright!

 

Og forresten Take2 og Rare er to forskellige typer utvikklere. Take2 er et 3. party og Rare er et 2. party (dvs Nintendo eier litt av dem eller har de under en kontrakt). Så du kan ikke trekke noen paraleller mellom Rare og at MS kanskje kjøper opp Take2.

 

[ Denne Melding var redigert av: HardCubed på 2002-04-26 17:13 ]

Lenke til kommentar

Vel, som jeg sa. Jeg vet ikke alt på dette punktet.. Og da har Rare fått oppdrag fra Nintendo om å lage det..

 

Så da er det nok som Roamer sa..

 

Men HardCubed, trenger du og være så dust? Jeg hater sånne typer som deg... Jeg vet ikke så mye om Nintendo sin historie. Men du har et problem med og forstå at man er mennesker, man kan faktiskt ta feil. Og jeg sa faktiskt ikke noe feil... Jeg sa at jeg ikke var sikker.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-26 18:04, Fro skrev:

Men HardCubed, trenger du og være så dust? Jeg hater sånne typer som deg... Jeg vet ikke så mye om Nintendo sin historie. Men du har et problem med og forstå at man er mennesker, man kan faktiskt ta feil. Og jeg sa faktiskt ikke noe feil... Jeg sa at jeg ikke var sikker.



 

Jeg mente ikke å fornærme, eller håne deg Fro. Jeg bare sa at du tok feil, og argumenterte hvorfor.

 

"Vel, Rare har faktiskt uttalt at de tenker på og ta Star Fox multi platform. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg er 100% sikker på at jeg har lest det."

 

Du høres ganske så sikker ut her.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 12:01, HardCubed skrev:


Jeg mente ikke å fornærme, eller håne deg Fro. Jeg bare sa at du tok feil, og argumenterte hvorfor.


"Vel, Rare har faktiskt uttalt at de tenker på og ta Star Fox multi platform. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg er 100% sikker på at jeg har lest det."


Du høres ganske så sikker ut her.




 

Det kan godt hende jeg hadde en litt dårlig dag, for å si det sånn.. Beklager at jeg var litt harsj. Beklager så mye!

 

Ja, og jeg er fortsatt sikker på at jeg leste det. Rykter var det nok, men jeg er fortsatt sikker på at jeg leste det. Var ikke sikker på om Nintendo hadde rettighetene til Star Fox!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...