Peterman Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Noen som hører på Megadeth her? Sitter å hører på de nye remaster skivene til dette fantastiske bandet. I utgangspunktet synes jeg countdown to extinction, som kom ut i 1992 har rimelig god lyd. Ryddig og luftig lydbilde, med god dynamikk. Jeg ble meget positivt overrasket da jeg hørte gjennom remaster utgaven for første gang i dag. Lyden er fantastisk, utrolig oppløst og ennå bedre dynamikk. Det ser ut til at platene kommer til å selges rimelig på cdon. Hører du på band som Testament, Iron Maiden, Metallica eller trash metal generelt er Megadeth verdt å sjekke ut, spesielt de nye remaster utgavene.
Svin Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Hørte mye på Megadeth før. Har kun fått med meg en konsert Beste album etter min mening er Rust in Peace. Makan til gitargnukking skal en lete lenge etter.
Purify Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Enig med Svin, Rust In Peace er Megadeths beste album. Jeg blir vel nødt til å kjøpe Rust In Peace Remaster, jeg.
Petrvs Romanvs Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Best fra 80-tallet er helt klart "Peace Sells, But Who's Buying?".
Nidhogg Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Best fra 80-tallet er helt klart "Peace Sells, But Who's Buying?". enig genial tittel btw
Svin Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Best fra 80-tallet er helt klart "Peace Sells, But Who's Buying?". Jepp. Wake up dead er legendarisk
b-real Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Skal ta å skjekke ut Megadeath litt senere når jeg kommer hjem. Dere mener vist tydeligvis at det er musikk som er verdt å få med seg så vi jeg må prøve.
Svin Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Skal ta å skjekke ut Megadeath litt senere når jeg kommer hjem.Dere mener vist tydeligvis at det er musikk som er verdt å få med seg så vi jeg må prøve. Start med "Rust in peace". Det vil du ikke angre på
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Syns "Countdown to extinction" er den beste, jeg.
Zeph Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Uff, må skaffe meg eit par album eg og snart, har berre 2 sanger :\
Mustaine88 Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Wow jeg vet de selger remasterne på cdon for bare 79 spenn per.. Dæggeren jeg har ventet i 2 måneder nå jeg blir helt gæren... Jeg rev ihvertfall av et par hundre hårstrå da han første kisen her sier han ''HØRER'' på dem... Bor du i USA??
sete Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg hører på Megadeth, men hørte enda mer på dem før
Bytex Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Låtene "My Darkest Hour" og "Holy Wars" er esensielle Megadeath-klassikere. De hører du mye råskap som nyere megadeth ikke har i seg lengre. Eller den artige coverversjonen av Sex Pistols Anarchy in the UK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå