Gå til innhold

TES: Hva synes "DU" er det slemmeste monsteret?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det ikke er et monster, er det jævlig iritterende når alle byens high ordinators angriper deg uten grund. Slaughterfish kan også være irriterende hvis man skal på en Martin(lang) svømmetur

Skrevet

De derre flyvende tinga. Cliffracers tror jeg det er. Uff, de nekter meg å treffe dem :p ellers så kan folk som bruker hand-to-hand vere irriterende...kommer meg ikke opp igjen :p

Skrevet

Cliffracers. :wallbash: Jeg har faktisk nettopp funnet en mod som gjør at de ikke angriper deg med mindre du angriper dem først. Ahh, herlig... :love:

Skrevet
Cliffracers. :wallbash: Jeg har faktisk nettopp funnet en mod som gjør at de ikke angriper deg med mindre du angriper dem først. Ahh, herlig... :love:

Dele den med folket? :)

Argh hater Cliffracers når jeg er ute å vandrer og ikke kan reste fordi det er en Cliffracer som har kjørt seg fast i en busk :angry:

Skrevet

cliffracers og de minste fiskan som man ikke ser når man kommer ut av hule som gjømmer seg under vann, så når man kommer ut nesten døu så dør man på grunn av de. får meg til å :cry:

Skrevet (endret)

helt klart cliffracers....... :yucky: men sånne små fisk som du ikke ser når du svømmer og du veiver rundt med langsverd el no men treffer dem ikke.......det er virkelig plagsomt :wallbash:

Endret av figure_02
Skrevet

Cliffracers! Eneste grunnen til at jeg drasser rundt på armbrøst, så jeg kan ta de på avstand. Ikke fordet de er vanskelige, men for at det er så sykt kjedelig å stå å vente på at de skal komme ned. :mad:

Skrevet
Cliffracers! Eneste grunnen til at jeg drasser rundt på armbrøst, så jeg kan ta de på avstand

det var lurt :yes: skal begynne å gjøre det :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...