Gå til innhold

hvor god er cpu vifta som følger med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor god er cpu vifta som følger med? fant en sykt kul vifte på coop obs, og den kostet bare 150kr. men, er det noe vits å kjøpe den vis jeg skal overklokke litt?(ikke mye) vil vifta som fulgte med kanskje være bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: hvilken vifte har du? hva mener du?

2: om du fant en sykt kul vifte vil jeg tippe at det er en eller annen form for lysende vifte som ikke er noe serlig bra

Skrevet

jeg har p4 2,8. den viften som følger med der. jeg mener vil nesten alle vifter du kjøper utenom være bedre en den som følger med? vil den holde cpu kaldere?

Skrevet

det der kalles en kjøleribbe med vifte, jeg tror den ike passer P4 men socket A.

har ingen erfaringer med den kjøleren men den ser jo tøffere ut en boxed kjøler

Skrevet

kjøleren som følger med P4 2,8 som populært kalles boxed kjøler er en stillegående og god kjøler..

Selv fyrte jeg min CPU godt over 3 ghz med den viften.. og har man i tillegg ett hk som kan styre viften etter temp.. så er det liten vits i å bytte..

Skrevet
kjøleren som følger med P4 2,8 som populært kalles boxed kjøler er en stillegående og god kjøler..

Selv fyrte jeg min CPU godt over 3 ghz med den viften.. og har man i tillegg ett hk som kan styre viften etter temp.. så er det liten vits i å bytte..

jeg greide 3.5 GHz med boxed -vifta som følgte med 2.8GHz'en.. load var på 60 grader da..

Skrevet
jeg greide 3.5 GHz med boxed -vifta som følgte med 2.8GHz'en.. load var på 60 grader da..

vel.. her stoppet rammen meg på 3,2 ghz.. lå da på 55 grader load og 48 idle..

Men her har det sinnsykt mye å si hvordan kabinett tempen er

Skrevet
men for å klokke så høyt må jeg skru av den agp/pci locken da? hvordan gjør jeg det?

Visst hovedkortet ditt støtter dette, så finner du den instillingen i bios'en din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...