Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen aldersgrense for hvor unge søkere til jobb platekompaniet?

Jeg tipper at de ikke ansetter noen under 18 år, da mange av filmene og spillene har 18 års grense. Pluss at de får enormt mange søkere og kan plukke ut de beste, og det er nok ofte de som er litt opp i 20 åra.

 

De som jobber på PK Oslo City er fra 21-35.

Men som Panerai sier, det er mange søkere. De velger de som har mest kunnskap om film, spill og musikk, ut av alle søkerne. Man må jo gjennom en test, så.

De vil gjerne ha studenter til deltidsstillingene.

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar

Testen jeg tok omhandlet både musikk, film og spill.

Annonsen gjaldt deltidsstilling i en av de 4 butikkene som finnes i Oslo. Alle måtte gjennom samme test.

Så var jeg inne på 2 intervjuer, og fikk jobben en ukes tid etter det siste intervjuet.

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar

Dersom man skummer gjennom vg topp-20 lista, og har generelt grei kunnskap om musikk og spill (filmquizen var latterlig enkel), så bør quizen gå greit. Tror de fleste som blir innkalt til intervju har hatt en score på ca 70-90%, for å utelukke folk som har lite peiling (trust me, mye rare mennesker som vandrer inn på quizen). Så står resten på intervjuet, hvor man må vise sin sosiale side, og dersom det går bra, vandrer man av til andre intervjuet. Tror ikke de setter en standard på alder. De fleste jeg jobbet med på kvadrat var 18-20, og her på Bergen storsenter er vi alt fra 19-30.

 

Edit: filmene for uka

 

Bestemte meg for å skaffe meg litt kvalitet, for å sette b-filmene litt til side.

 

Alt på Platekompaniene her i Bergen

 

Stalker

Solaris

Riget

Riget II

Manhattan

Annie Hall

Breaking the waves

Aguirre

Fitz Carraldo

 

Alle for 59,50

 

og

 

Veronikas to liv (49,50)

Endret av SgtKabukiman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...