Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Skrevet

Enig der. Men fin boks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
A Bronx Tale

Godfather

Førstnevnte har jeg ikke sett, og er litt usikker på hva jeg forventer av den. Gangsterfilm med Robert De Niro i hovedrollen lover bra, men IMDB gir bare 7.5

7667850[/snapback]

Det er vel ikke en altfor dårlig score, så ikke sett forventningene for lave, men ikke for høye samtidig kanskje?

Skrevet
A Bronx Tale

Godfather

Førstnevnte har jeg ikke sett, og er litt usikker på hva jeg forventer av den. Gangsterfilm med Robert De Niro i hovedrollen lover bra, men IMDB gir bare 7.5

7667850[/snapback]

7,5 på IMDb er egentlig veldig bra. Når det er mange tusener som stemmer på filmen er det lett for at den havner rundt denne karakteren. Så å se ned på en film som har 7,5 på IMDb må du alldeles ikke gjøre. Det er jo forøvrig bare 0,2 fra å komme inn på topp 250 listen. :)

Skrevet

Kjøpte meg "Superman: The Ultimate Collector's Box Set " Ifra play.

kosta 700 og noe, så kan man plusse på en haug med toll og dritt som naive meg også måtte betale... For noe dritt.

790083.jpg

Men hadde en herlig maraton med Masse god film gitt !!

Skrevet
A Bronx Tale

Godfather

7667850[/snapback]

7,5 på IMDb er egentlig veldig bra. Når det er mange tusener som stemmer på filmen er det lett for at den havner rundt denne karakteren. Så å se ned på en film som har 7,5 på IMDb må du alldeles ikke gjøre. Det er jo forøvrig bare 0,2 fra å komme inn på topp 250 listen. :)

7668651[/snapback]

Sannhet med modifikasjoner. Se på f.eks. Garden State. 8.0 i vektet rating, mange stemmer, men likevel ikke på top 250. Systemet er ganske frustrerende, men det skal sies at jeg ikke har gjort forsøk på å finne ut hvordan det funker. Har bare sett på den formelene på bunnen av topplista uten at den gjør meg noe klokere.

Gjest member-101642
Skrevet
A Bronx Tale

Godfather

7667850[/snapback]

Det er vel ikke en altfor dårlig score, så ikke sett forventningene for lave, men ikke for høye samtidig kanskje?

7668561[/snapback]

Så den nettopp, og kan si at det er en helt grei film. 7/10

Skrevet (endret)
Kort oppsummert: Hvis du ikke har stemt på en milliard filmer, så er ikke stemmen din verdt noe.

7669421[/snapback]

Fint det, der har lurt litt på det samme. Hvor mange stemmer må man ha før de er verdt noe på imdb...

Edit:

Once Upon a Time in America, $9,98 fra DDD

Endret av Manx
Skrevet
Hvor mange stemmer må man ha før de er verdt noe på imdb...

7672800[/snapback]

Det tror jeg ikke det er andre enn de som driver IMDb som vet. Jeg tror heller ikke man vet om man er blant de 1000 som stemmer mest.

Skrevet
Salg hos Play.com:

7671989[/snapback]

Noen som har sett denne? Har alltid hatt dårlige assosiasjoner med denne filmen uten at jeg vet helt hvorfor.

7673146[/snapback]

Tynn historie, imponerende fysikk og stunts (men lider i mine øyne litt av å ha kommet like etter Tony Jaas mer imponernde ting i Ong-bak og Tom yum goong), ganske underholdende.

Skrevet

Plakatkjøp i dag. De var så billige og jeg er så fornøyd at jeg nevner det her. Tolerante som dere er går vel sikkert det greit. ;)

post-38745-1168276379_thumb.jpg

post-38745-1168276385_thumb.jpg

post-38745-1168276367_thumb.jpg

30 kroner pr. stk. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...