Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tarantino-boksen er fet :cool:

Skjønner dog ikke dette oppstyret om og rundt Reservoir Dogs, for selv mener jeg ikke den er så forferdelig bra..

Skrevet
Tarantino-boksen er fet :cool:

Skjønner dog ikke dette oppstyret om og rundt Reservoir Dogs, for selv mener jeg ikke den er så forferdelig bra..

5433716[/snapback]

En av yndlingsfilmene mine. Den slår Kill Bill, Pulp og Jackie slått sammen x 25.

Skrevet

Mulig jeg bør se den igjen bare for å ta en titt på sekvensene.. Jeg var litt "n00b"(er det lov å si det her?) på film når jeg så den første gang.

Skrevet

For meg er det liten tvil om at Pulp Fiction er best, men Reservoir Dogs tar en soleklar andreplass. Hakk i hæl. Tett på. Fantastisk film.

Skrevet
Mulig jeg bør se den igjen bare for å ta en titt på sekvensene.. Jeg var litt "n00b"(er det lov å si det her?) på film når jeg så den første gang.

5435152[/snapback]

Som med musikk så kan film vokse på deg. Anbefaler å sjå den om igjen, kanskje du

"oppfatter" filmen bedre?

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Ikke film men en bok om film.

- The Horror Reader - Ken Gelder 189,- på Norli

Skrevet
Alexander til 99,- på rimi :!:

5437462[/snapback]

Jeg ler også. Ikke med deg, men av deg.

5438605[/snapback]

Nå får du skjerpe deg. Det nevnes en titalls skikkelig søplete filmer hver uke og du prestererer å henge ut Alexander?!!

:no:

Skrevet
Alexander til 99,- på rimi :!:

5437462[/snapback]

Jeg ler også. Ikke med deg, men av deg.

5438605[/snapback]

Nå får du skjerpe deg. Det nevnes en titalls skikkelig søplete filmer hver uke og du prestererer å henge ut Alexander?!!

:no:

5438721[/snapback]

Prøver du å si at du liker Alexander, eller at du er lei deg fordi jeg henger ut en dårlig film? :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...