Gå til innhold

ati 9800 xxl hva slags kort er dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.elkjop.no har en MEDIO stasjonærmaskin til 7995 kr med et ati 9800 xxl skjermkort. Hva slags kort kan dette sammenlignes med, 9800 pro ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du ikke vil å bli lurt og pult som fa** hold deg unna elkjøp sine PCer.

Ikke blei jeg lurt eller tatt bakfra :roll:

Når du slenger slik dritt bør du kunne begrunne det.

Skrevet

Det er jeg enig i! Kjøp heller ferdig-PC fra komplett, hvis du først skal ha det. Sjekket litt rundt (google er nyttig), og det ser ut som Radeon 9800 XXL er bare er klokket litt lavere enn et 9800 Pro. Kanskje en mellomting av Pro og non-pro? For lavere enn non-pro er jo SE.

Skrevet

Morsomt med elkjop`s navn på skjermkort av og til :!: xxl, ultra super Pro og greier.

Tipper det er Pro utgaven :) er ikke sikker though.

Skrevet (endret)

Hmm... ok... leste ikke over :p Men anbefaler å bygge selv. Er like billig hvis ikke billigere. Hvis du ikke kan sette sammen en pc så har du garantert en kompis som klarer det ;)

Endret av CaZpeR
Skrevet
Hmm... ok... leste ikke over :p Men anbefaler å bygge selv. Er like billig hvis ikke billigere. Hvis du ikke kan sette sammen en pc så har du garantert en kompis som klarer det ;)

Viss du ikke kan sette sammen en pc leser du bare i manualen og vips, så kan du sette sammen en pc

Skrevet

Ser faktisk ut som ytelsen er like bra som ati 9800 pro og det betyr en meget bra pris for maskinen. Du klarer ikke å bygge denne billigere selv inkl frakt og i tillegg få lisense på XP Home. Ati 9800 pro ligger på underkant av 2000 kr. Hovedkortet ser ut som støtter 800 mhz bus. Medion får mye skryt fra tyske tester uansett elkjøp eller ikke. Kanonkjøp mener nå jeg. Fungerer den ikke så lever tilbake innen 30 dager:)

Skrevet

9800 xxl er ikke noe elkjøp har funnet på men er et skjermkort fra MSI. Medion som er store i tyskland bruker dette kortet i maskinene sine. Noen som tar utfordringen med å bygge bedre spek selv? Har foresten bygget utallige maskiner . Maskinen er foresten ikke til meg selv, for da hadde jeg bygd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...