JuZt3r Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 sitter her nede på gamlefar sin pc etter diverse problemer med min pc. og møtte på problemer etter jeg startet IE skrev www.google.com i adresse baren. Og havnet på http://nav.startnow.com/?q=google.com&e=as SpyTech SpyAgent klarer ikke fjerne den. Ikke Panda Antivirus heller. Nå har jeg veldig lite erfaring med IE ettersom jeg koser meg med opera på min pc. Og veldig lite i windows tilvanlig. Så jeg håpet noen av dere her har vært borti Startnow-tingen, eller vet hvordan jeg får fjernet den. Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne posten, under Internett eller Windows.
So|o Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Prøv Spybot - Searc & Destroy og AdAware. Dette pleier å funke hos meg. CW Shredder og også et bra program for å fjerne spyware.
JuZt3r Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 AdAware i følge den gamle i huset, så fant ikke AdAware noe heller. Men kan jo prøve Spybot S&D
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) Bruk spybot 1.3 og husk å oppdatere den med web update først . Slå av system restore , og boot til safemode . Universell regel for fjerning av virus/spyware. Kikk også på hosts filen under c:\windows\system32\drivers\etc om det er noen andre entrys enn localhost = 127.0.0.1 der , og fjern de . Ellers er cwshredder designet spesiellt kun for search hijacks . bk_coder ! Ditt svar kvalifiserer ikke som hjelp . Endret 28. juli 2004 av syar2003
bjokys Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hehe jeg vil påstå at å tipse folk om bedre programvarealternativer som faktisk fungerer er hjelp...
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hjelp er å løse det beskrevede problemet . Selv holder jeg meg alltid unna den derre browser flamingen . Som jeg synes forpester forumet til tider , det trekker fokus vekk fra det opprinnelige problemet til en stakkar som har postet. Og postene sporer helt av , slik at den personen som har bedt om hjelp sikkert sitter igjen med måpende ansikts uttrykk og observerer at posten hans/hennes her på forumet er selv blitt hijacket av andre. Selv om jeg forsåvidt er enig med deg mht opera. Hadde spørsmålet vært , hjelp IE er hijacket - kan noen anbefale en bedre browser.... Da hadde jeg vært enig med at posten din var hjelpsom . ....
Lautsprecher Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 http://www.pestpatrol.com/pestinfo/s/startnow_hyperbar.asp Under manual removal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå