Gå til innhold

Nye priser fra AMD


Anbefalte innlegg

Bestilt fra Komplett:

 

MSI K8N Neo Platinum socket 754

AMD Athlon 64 3200+ Boxed socket 754 <-- ubekreftet 22stk. 29/7  :(

totalt 3363,-

 

 

Flere som har bestilt CPU idag eller? Håper bare ikke lageret går tomt før de rekker å sende til meg...

Jupp, bestilte EPoX EP-8KDA3 & A64 3200+ Boxed. :D Gleder meg som en hest! Men jeg skal faen meg kjøpe antistatisk utstyr før jeg monterer detta, detta skal det IKKE bli no kødd med!

For første gang, skal jeg gjøre det samme :) hehe, man bruker 10-16k på en PC og prøver å spare 150lr på en armlenke. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pain, hva er ordrestatusen din nå? Min står det fortsatt bare confirmed/mottatt.

 

Igår kveld sto det på komplett.no at 3200+-cpuene var ubekreftet imorgen, men idag tidlig sto det omtrent 15 på lager. Nå er det nede på 7 på lager :cry:

 

Vil min CPU være en av de som er holdt av/plukket til pakking?Eller kan det være mange før meg i køen?

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Du får cpu etter hvilket nr du er i køen , så du får bare håpe du er blandt dem som får , men jeg tror det er slik at de tar ut de som er bestilt før de legger ut status på siden , dvs at din er plukket ut men ikke effektuert til ordren din enda .

Det var en snill og betryggende melding :yes:

 

MSI K8N Neo Platinum står det at de har 500+ av på lager, og det gjelder flere andre hovedkort også. De må da ha utrolig stort lager??? Bare en liten tanke

Lenke til kommentar
MSI K8N Neo Platinum står det at de har 500+ av på lager, og det gjelder flere andre hovedkort også. De må da ha utrolig stort lager??? Bare en liten tanke

Joa... Men de har ikke 500 komponenter av alt, for å si det sånn. De mest populære tingene har de mye av, men slikt som sjeldent bestilles har de få, ingenting av (kjøper inn etter bestilling).

Lenke til kommentar
Vet dere når sokkel 939 blir billigere?

Kommer sokkel 754 til å bli på markedet lenge enda?

754 er kommet for å bli. -Håper også 939 blir billigere snart. -cpu på kun 2,2ghz, til kr 3500 -sykt spør du meg! -Håper det kommer en 2ghz versjon snart, om de da ikke setter ned prisen...

 

Etter min mening burde 3500+ hete 3300+ Den yter jo melleom 3200 (2,2) og 3400.

-Vil si du får lite for pengene om du kjøpe den, på meg blir det nok 3200 eller 3400 sammen med msi platinum :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...