Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gmail : info om invites


Anbefalte innlegg

Tipper at Google kommer til å legge på en sperre som sier max 10MB pr vedlegg eller noe da. Men ja, du kan ikke sende ut 10x10MB vedlegg til en Hotmail-konto liksom, iallefall ikke før dem får 250MB å leke seg med. Poenget er vel hovedsakelig at du ALDRI mer trenger slette epost ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må bli invita.

Det er "eksklusivt".

Fjellstabilt system og du slipper å ha [email protected] men kan ha [email protected]

Ikke mer enn det? Da må jeg nok ærlig påstå at det i og for seg ikke er noe å hoppe i taket over. Selv sitter jeg med en mailtingang på 10GB (hvis jeg vil), men bruker ikke 20 MB engang. I tillegg har jeg <navnet mitt>@<sponsetdomene>.net

 

 

edit: Jeg går ut ifra at "[email protected] men kan ha [email protected]" ikke var ment for meg :hrm:

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar

Jeg sa jo bare noe random, det er jo selvsagt mange flere features, men ork å ramse de opp..

 

EDIT : hva kan skjermkortet ditt gjøre ?

Gi meg god grafikk i spill og høy fps.

Bare det ? huff, da gidder ikke jeg å ha skjermkort hvis det er bare det.

 

Tog du an ? :)

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Av og til lurer jeg på om folk faktisk leser hva som blir skrevet i tråd før de poster :)

 

Hovedsakelig måten "diskusjoner" blir vist på, altså epost-samtaler der man sender mails frem og tilbake. I tillegg til søkefunksjonen gjennom mails og "labels". Det pluss den EKSTREME hypingen som gjør det meget lukseriøst å ha en slik konto ;)

 

Måten slike "diskusjoner" blir vist på eer altså bare helt genial. Kortversjonen av beskrivelsen blir å si at det fungerer slik som forumet her, med innleggene kommende ned under hverandre. Herlig :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Er det noe stort med GMail bortsett fra at man har 1 GB plass?

Altså: Gmail har stor plass. Da kan man sende store filer. Men da må jo nødvendigvis også den du sender til/mottar fra, også ha en epost som tilsier store filer. Eller er jeg helt på jordet nå?

Det er faktisk en begrensning i gmail slik at man ikke kan sende ut større filer enn 10 (eller noe)MB har jeg lest. Dessuten kan man ikke sende eller motta executebare filer som .exe og .zip. Trist men sant.

Lenke til kommentar
Heisann. Det er noen av oss heldige som har Gmail her, og noen vil vel også ha :) Jeg tror det er sånn at hvis du har så mye aktivitet i gmailen din så kan du begynne å invitere folk. En kompis av meg har brukt Gmail flittig og hatt den i en måned og nå kan han invite.

 

Hva om vi alle med gmail sendte mail til hverandre (les: IKKE SPAM) så vi også får invite flere folk ? :thumbup:

 

EDIT : hva med å legge ut gmail adressen sin her så kan vi lagre hverandre i contacts på gmail?

ikke dumt!

 

her er min: Send noe så sender jeg tilbake :)

 

[email protected]

Lenke til kommentar
men hvis jeg har 2 gmail kontoer, en som jeg bruker og en som jeg laster opp ting til.

Når jeg skal laste ned det vedlegget til pc igjen, hvilke hastigheter kan jeg regne med da?

 

Eller er jeg fryktelig på bærtur nå? :innocent:

Hvorfor skal du gjøre dette ? :lol:

Lenke til kommentar

Så jeg kan lagre større filer som andre trenger (LES: shareware/freeware), og som de da kan logge seg på min konto å laste ned.. Dette selvfølgelig pga at de filene de er ute etter ikke er så lett å finne.

 

Men som sagt, mulig jeg er fryktelig på bærtur..

Lenke til kommentar
ahpadt: Slik er ikke noe problem da. Rename filene til ".mp3" og skriv i mailen at han må rename dem etterpå til .rar eller noe vel? I tillegg tar det deg ikke særlig lang tid å splitte opp et arkiv i 70x10MB-filer ;)

Samme som jeg ville gjort hvis jeg skulle ha overført filer til en mp3 spiller (f.eks. dokumenter), som bare støtter mp3 og wma

 

litt bra egentlig, for da får man ikke virus. sikkert det som er meningen (hovedsaklig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...