Gå til innhold

nVidia viser seg best i HL2

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er nVidia bedre på både doom 3 og half life 2 nå plutselig!? Hvis dette er sant så angrer jeg på at et ATI kort er på vei i posten :thumbdown:

Ja, du må virkelig angre. Gråter meg til sengs hver kveld p.g.a. den utrolig dårlige ytelsen i Doom 3. :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er nVidia bedre på både doom 3 og half life 2 nå plutselig!? Hvis dette er sant så angrer jeg på at et ATI kort er på vei i posten :thumbdown:

Ja, du må virkelig angre. Gråter meg til sengs hver kveld p.g.a. den utrolig dårlige ytelsen i Doom 3. :whistle:

Må nesten bare spørre: Hvordan ble du så tøff? :)

Skrevet

Spiser mye grøt :!: :p

Skrevet

Når du klarer å ete 3 grandi'er så blir du like kul som Chris88, eller hva Chris? :p

Skrevet
Nvidia er og blir best :yes::w00t::thumbup:

Det kan diskuteres. Grunnen til at Nvidia ligger hakket forran ligger ikke hovedsaklig i maskinvare, men i software. Gode drivere gjør at de holder koken, ATI sliter fremdeles men det begynner å komme seg.

Skrevet

Når du klarer å ete 3 grandi'er så blir du like kul som Chris88, eller hva Chris? :p

Kanskje det.. :fun:

Gleder meg iallefall til HL2.. :D

Skrevet
Nvidia er og blir best :yes:  :w00t:  :thumbup:

Det kan diskuteres. Grunnen til at Nvidia ligger hakket forran ligger ikke hovedsaklig i maskinvare, men i software. Gode drivere gjør at de holder koken, ATI sliter fremdeles men det begynner å komme seg.

Det er da ikke ATIs drivere som er problemet? At de har dårlige drivere er en myte som sluttet å være sann for lenge siden. At NVIDIA ligger foran er nok maskinvare, jo.

Skrevet (endret)

Bra du valgte den benchen som er mest ATi vennlig da. De resultatene som DriverHeaven har fått er helt anderledes enn hva andre sider får. ATi X800XT er alltid på topp, men ikke så satans overdrevent som på den siden der. Jeg linket til en side som har samlet alle de forskjellige testene på en side. Se litt der, så skal du se at det er ikke så galt :roll:

http://www.xtremesystems.org/forums/showth...?threadid=41098

Endret av JimRamse
Skrevet (endret)

Det er for mange grafikk horer,, noen liker Nvidia(blondine) Og andre ati (brunette)

Det har bare med hva man foretrekker, for å si det sånn er forskjellen på topp kortene ikke så forbasket stor som man skal ha det til. For øyet er, 100 og 110 fps akkurat det samme...

Det samme hjelder for pixels så kutt ut denne debatten,, det hjelder bare å finne noe du trives med,. og ikke tenke på hva som er best hele tiden...

Grunnregel selv det beste kan bli bedre...

Endret av ZeroFlameX
Skrevet (endret)

Legg merke til at de i testen på ixbt-labs så har de et 6800UE-kort også, i motsetning til mange andre tester som bruker 6800U som nvidias toppkort.

Synes valve kunne snart gitt ut den offesielle benchmarken jeg...

EDIT: oppdaget akkurat at dette var en gammel tråd, kansje ikke så lurt å starte diskusjonen igjenn :\

Endret av Civilix
Skrevet

Er vel fremdeles aktuell sak da. Tror den testen jeg har linket til i starten er kjørt helt uten AA og AF. Noe som kanskje kan forklare litt av resultatet.

Og hvis DriverHeaven har hatt Supersampling på så burde testene med ATI blitt kjørt med Trueform eller.no

Skrevet

For alt vi vet kan en feit gubbe ha redigiert hele greia ved å sette seg på tastaturet

før de la ut resultatene :!: så jeg venter med grining el. jublig til det kommer noen offisielle tester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...