Gå til innhold

Hjelp til å velge ut strømforsyning


Anbefalte innlegg

Hei folkens. Jeg skal ha ny PC.

Jeg har sett den watt-kalkulatoren, og funnet ut at jeg trenger minst 350W strømforsyning. Men jeg vil gjerne ha mer.

 

Disse er delene jeg skal ha i.

 

74 GB Raptor

200GB Caviar

Athlon 64 3200+

MSI hovedkort

MSI GF6800

TT Venus 12 CPU-vifte

MSI DVD+-RW

 

Til kabinett skal jeg ha denne:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1000

 

Jeg så på den derre 480W saken til MIST

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST480ADP

 

men den er jo sort, og når jeg legger i såpass i kabinettet ønsker jeg å holde det stilrent. Kan noen anbefale meg en strømforsyning til dette kabinettet som har rundt 450W og som regnes som kvalitet? Jeg så på noen av de kraftige Fortron-sakene hos micrplex, men jeg kjenner ikke merket, og de så litt små ut? Den må jo passe i gjengene også..

 

Da avventer jeg tips :D takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper ikke den Fortron/Source-PSU'en fordi viften blåser inn i kabinettet, og det er jeg skeptisk til. Jeg tenkte på den først, men så la jeg merke til det.... Går for Antec True Power 480W jeg.

 

Takk for tipsene! :thumbup:

Jeg tror at den vil være midt i blinken om du vil holde deg til det klassiske utseende.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper ikke den Fortron/Source-PSU'en fordi viften blåser inn i kabinettet, og det er jeg skeptisk til. Jeg tenkte på den først, men så la jeg merke til det.... Går for Antec True Power 480W jeg.

 

Takk for tipsene! :thumbup:

Den blåser ikke inn i kabinettet. Den suger luft inne i kabinettet og blåser den ut. Forskjellen fra andre strømforsyninger er at vifta sitter i den delen av psu'en som er inne i kabinettet sånn at du minsker viftestøyen ytterligere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...