Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

En jævlig stygg Volvo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal ha for å ha laget noe som skiller seg ut i hvertfall. Men frontlyktene så ut som om de var tatt fra en Honda Civic. Og hvorfor ikke spandere på noen mer fancy felger når man først skal kaste penger ut av vinduet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hvorfor ikke spandere på noen mer fancy felger når man først skal kaste penger ut av vinduet? :lol:

Jeg synes ikke det fantes noe pent/kult med den bilen i det hele tatt.

Skrevet

den bilen er jo voldtatt til de grader! Det er HELT KLART den styggeste og mest motbydelige stylinga jeg noen gang har sett på en hvilken som helst bil! INGENTING av den styling der likte jeg, INGENTING! Dette var rett og slett helt forjævlig!

*BLÆ*

Skrevet

Hehe - så utrolig bra :!:

Men hadde han droppa bakspoileren (eventuelt tatt en vanlig lav en) og lagd 'bulen' på panseret halvparten så høy så hadde det vel sett nogenlunde bra ut.

Skrevet

Skrue McDuck: Den var nice som posh spice..

Synes den volvo`en tok av jeg!! Karen som kjører den skjønner jo godt at det er litt for mye, men med denne overdrivelsen bryter han jo litt ut da! Når man skal gjøre noe sånt, hvorfor ikke ta`n helt ut? Synes den var kul jeg.. Rock on volvo dude..... :woot::w00t:

Skrevet

ikke nok med at volvoen var GRUSOMT STYGG, den var jo ett lite høyhus i tillegg. bilen skriker jo om å bli senka mer! huff og huff sier jeg bare..

less is more er det noe som heter men..

Skrevet

Ikke sånn for å være frekk, men har sett Lada som er pener enn den Volvoen. Absolutt den styggeste volvoen jeg har sett. Men vekker jo litt oppmerksomhet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...