Gå til innhold

Post dine 6800GT 3DMark scores her.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme GT-kort som du hadde før?

Samme type, men ikke samme kort nei. Dette virker litt mer OC vennlig faktisk. Får teste litt mer etterhvert.

en venn av meg med 6800gt lurer på hvor du fikk tak i biosen din.

 

han lurte på hvor JIM RAMSE fikk tak i biosen sin that is.

Lastet ned nyeste BIOS fra Gainward. Puttet den inn i ett lite Bios program å moddet den der. Kjørte opp Default hastighet fra 350/1000 til 425/1100. Økte også 3D volten fra 1.3v til 1.5v. Dette ga ett greit boost i ytelse. Gikk fra 410 til 445 med autodetect i Coolbits.

 

Hvis der er noen som vil prøve andre bioser, så anbefaler jeg de å lete litt på

 

www.xtremesystems.org

 

Anbefaler ikke folk som ikke vet hva de holder på med å begynne å kødde med skjermkort biosen. Kan fort ende opp uten bilde da.

 

Her er siste Score i 3DMark2003.

 

13860 Poeng

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Andre gt-kort koster vel ca 4000kr.

 

Er det riktig klokk på det kortet, altså 400mhz?

Andre er den jo på 350mhz.

Nei det er ikke riktig klokk. Fikk kortet igår og det var bare 350/1000MHz

 

Fikk forøvrig 9900 poeng i 3dmark03 uklokket og klokket fikk jeg 12300 poeng

 

Ganske bra økning spør du meg!

 

Men sliter skikkelig i Doom3, tror det er resten av meskinen som er for dårlig...

Lenke til kommentar
Kult, kom med feedback om hvordan den er ytelsesmessig når du får slengt den på kortet ditt.

Det skal jeg gjøre :)

 

Men er det noen som husker hva det heter, det 3D programmet, som kjører i et lite vindu, og som tyner grafikkortet? Vet jeg hadde det før, og syntes det var fint å sjekke temp på grafikkortet med. Er slik små fine kuler som surrer rundt...

Lenke til kommentar
Og nå har de fått inn "nVidiaVGA Silencer GeForce 6800" på www.3dfxcool.no

 

Min er allerede på vei :w00t:

Ja og du er helt sikker på at den passer på 6800GT? Hvordan vet jeg om den er på lager på 3dfxcool? Mitt 6800gt bråker som en støvsuger, gleder meg til å få satt på dette =) Til nå har jeg ikke fått mer enn ca1200 på 3dmark 03..

Lenke til kommentar
Ja og du er helt sikker på at den passer på 6800GT? Hvordan vet jeg om den er på lager på 3dfxcool? Mitt 6800gt bråker som en støvsuger, gleder meg til å få satt på dette =) Til nå har jeg ikke fått mer enn ca1200 på 3dmark 03..

Den passer på GT, garantert. Hvordan du ser om den er på 3dfxcool? Ser at de skriver "UTSOLGT" på de varer de ikke har inne.

 

Du skriver at du får 1200 poeng med ditt GF6800GT? Mener du 12000?

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar

Ja alt er som det skal være. Har lest forum og artikler til den store gullmedaljen.

Flasha og styrt på. En misstanke kan være noe trøbbel med HK. Skal sende dette inn nå (skal bort i tre uker ) så vår jeg se. Har lydkort og OS noen påvirkning på 3Dmark03? Bruker lydkortet som er onboard på Asus kortet (P4C800-E Deluxe) og W2k.

 

Noen andre forslag...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...