Gå til innhold

Noen som spiller Enemy Territory enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har Enemy Territory liggende på en demo CD (ja, det er full versjon), men har aldri gidda å prøve det, så nå når jeg MÅÅÅÅ ha noe til å mette sulten etter HL2 og DOOM3, og alle andre spill "tilfeldig vis" ble veldig kjedelig, tenkte jeg å installere det, bare for å prøve!

Så, spørsmålet mitt er: er det mange Nordmenn der ute som enda spiller enemy territory eller?

Og finnes det noen bra, evt norske servere???

Takker for alle svar! takker, takker! :D:thumbup:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller det ikke så ofte som jeg gjorde før, men det hender jeg tar det frem. Da jeg spillte på det meste var jeg ofte innom på serveren til Microplex. De holder til rett nedi gata der jeg bor, så det var ikke noe å si på pingen. :) Husker ikke IP`n, men den står på forsiden på hjemmesiden deres. www.microplex.no

Skrevet

Jepp, spiller ET av og til.

Installerer du "The All-seeing Eye", kan du filtre ut norske servere +++

Er vel et tyvetalls norske servere, tenker jeg.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Er ikke uten grunn at det er det mest populære online fps-spillet etter CS.  :thumbup:

:hmm: Får vel prøve det da, selv om jeg nettop kjøpte UT2k4 (til full pris, for så å se i vinduet til en annen butikk hvor de solgte det for HALVE PRISEN!!! :wallbash::realmad: )

EDIT: Leif kom og gikk...trøtt nå ja... :whistle:

EDIT2: Skreiv "Leif" uten i! :whistle::ermm::no:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Hva med lag-spill da? Er det mye lag spill, eller løper bare alle rundt omkring og skyter på hverandre? Jeg har spilt RTCW på LAN, og merka at det skal en god del lag-spill til for å få det skikkelig morro! Er det slik på nett også? Er folk flinke til å dekke hverandre, heale hverandre osv osv???

Skrevet

Som regel ja. ET er et ubetinget lagspill, nesten enda mer enn RTCW. Det er selvfølgelig alltid noen pr0-spillere :p som er på fraghunt, eller de som knapt har spilt et fps-spill, men stort sett er det mye samarbeid.

Skrevet

Varierer veldig. Har bare spillt på public servere, og der er det veldig mange noobs, samt spillere med erfaring som gir faen. Er man heldig, finner man noen å samarbeide med.

Skrevet

Er en stund siden jeg har spillt nå, men da gikk jeg utelukkende for å bli general (høyeste rang). Er kanskje ikke så veldig hjelpsomt for laget, men jeg prøver å hjelpe til samtidig :) .

Skrevet

Det beste er faktisk å spille ETPro mod på servere som resetter XP etter hvert map. Det er ganske kjedelig å komme inn på en server med over 20 mann, og der alle har flere hundre XP-poeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...