Gå til innhold

Forskjell fra u.skole til hotell

sniff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på det samme som Bjaa, bare dette gjelder hotell og næringsmiddel fag! :love:

Blir de veldig overgang? :whistle:

Og blir de veldig mye lekser osv?

kom også med andre kommentarer! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Videregående er mest enkelt. Gikk fra 4,2 til 5,3 fra 10ende til GK. idzidzidz.

Kommer nok mye an på skolen du går på. Jeg gikk fra 54,7 (ujevn karakter pga. både muntlig og skriftlig eksamen i matte + standpunktkarakter) og ligger nå på rundt 40. :shrug: Så mye fikk jeg igjen for å jobbe meg inn på en "eliteskole". :shrug:

Skrevet
Første året på skoler er alltid skitlett da.

Ikke nødvendigvis.... Nå må du ikke lure disse stakkerene som kaster seg ut i det ukjente... Ken jo hende de får en baksmell :D

Skrevet

Jammen altså. De "vanlige" fagene har iaffal bare repetisjon fra årene før, så om man har fulgt med litt burde man klare seg gjennom første året rimelig greit.

Ikke at jeg har gått verken allmenn eller hotellopplegg. ;------p

Skrevet

sleit litt med matta på gk elektro jeg, men med litt skjerpings etter jul fikk jeg da 3 der og. ellers gikk jeg opp en halv karakter etter jul ellers og i snitt.. hadde 4 når jeg var ferdig i snitt, 10'ende på u skolen ahdde jeg vel 3,4 i snitt

Skrevet
Kommer nok mye an på skolen du går på. Jeg gikk fra 54,7 (ujevn karakter pga. både muntlig og skriftlig eksamen i matte + standpunktkarakter) og ligger nå på rundt 40. :shrug: Så mye fikk jeg igjen for å jobbe meg inn på en "eliteskole". :shrug:

Går, sorry.. GIKK på en av norges største eliteskoler. Ligger vel som nr.3 i Norge. Det er hva du gjør det til. Gjorde ingenting på ung.skolen, gjorde ingenting på vgs heller. Bare å godsnakke med de mannlige lærerne og ikke være fremmed for litt kveldskos med de kvinnelige det! ;)

Skrevet (endret)
Går, sorry.. GIKK på en av norges største eliteskoler. Ligger vel som nr.3 i Norge. Det er hva du gjør det til. Gjorde ingenting på ung.skolen, gjorde ingenting på vgs heller. Bare å godsnakke med de mannlige lærerne og ikke være fremmed for litt kveldskos med de kvinnelige det!  ;)

Hvilken skole var det?

EDIT: Skriveleif

Endret av The_Miracle
Skrevet

The_Miracle: Adolf Øien VGS i tr.heim

HalTan: Vet, han der bør brenne. Ikke var'n spesielt stygg heller. Dame har'n og! BURN, BABY BURN!!!!

Skrevet

OK, så er det bort i mot umulig å få full pott med seksere, men egentlig så burde det motivere? Han viser at det er mulig å gjøre det bra på skolen. Hvor er konkurranseinstinket? :) Motiver deg selv, så får du etter hvert karakterer å skryte av du også

Skrevet

Hvem trenger egentlig en så jævla høy poengsum? Fyren hevder at han burde skjerpe seg om han får en femmer; altså hvem trenger så mange poeng? Ingen studier jeg kjenner krever minimum 6 i snitt for å komme inn.

Jaja, kanskje fyren digger å arbeide, vi er alle forskjellige... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...